۰
plusresetminus
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳

جک دورسی امیدوار است که بیت کوین موجب صلح جهانی شود

ایتنا- جک دورسی به عنوان مدیر ارشد اجرایی توییتر در رابطه با بیت کوین اظهار داشت که این رمزارز می‌تواند در آینده به رسیدن به صلح جهانی منتهی شود.
صلح جهانی با بیت‌کوین امکان‌پذیر است؟
جک دورسی به عنوان مدیر ارشد اجرایی توییتر در رابطه با بیت‌کوین اظهار داشت که این رمزارز می‌تواند در آینده به رسیدن به صلح جهانی منتهی شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، جک دورسی به عنوان مدیر ارشد اجرایی توییتر از مدت‌ها پیش علاقه خود به بیت‌کوین را ابراز کرده بود. در حقیقت او به حدی به این رمز ارز امیدوار است که آن را موجب افزایش صلح در سیاره زمین می‌داند. او پیشنهاد کرده است که بیت‌کوین می‌تواند مشکل نابرابری مالی را حل کرده و انسان را برای تمرکز بر مشکلات بزرگ‌تر یاری کند.
 
دورسی در این رابطه اظهار داشته است که:« من امیدوارم که این می‌تواند صلح جهانی ایجاد کرده یا به صلح جهانی کمک کند. همه این انحصارها خارج از تعادل هستند و افراد قدرت ندارند و مقدار هزینه و حواس پرتی که امروزه از سیستم پولی ما نشات گرفته واقعی است و توجه را از مشکلات بزرگتر می‌گیرد.»
 
 
 
او در ادامه به سی ان بی سی اظهار داشت که:« تمامی این حواس پرتی هایی که روزانه باید با آنها سر و کار داشته باشیم اهداف بزرگ تری که هر شخص روی این سیاره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از او می‌گیرد. اگر این مشکل اساسی حل شود همه مشکلات پس از آن نیز به سرعت برطرف خواهد شد. این زمان زیادی می‌برد اما هدف نهایی من قطعا صلح است.»
 
وی این اظهارات را در طی پنلی به نام «بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای توانمند سازی اقتصادی» در یک کنفرانس مجازی تحت عنوان The B Word بیان کرد. او همچنین در سال 2018 اظهار داشته بود که بیت‌کوین در طی یک دهه به تنها ارز جهان تبدیل می‌شود. او علاوه بر این در هفته گذشته اظهار داشت که کمپانی اسکوئر در حال ساخت تجارت سرویس‌های مالی غیر متمرکز است که هدف آن تکرار سیستم‌های مالی مشابه با بانک‌ها و صرافی‌ها برای رمز ارزها است.
 
البته در راه رسیدن به این هدف مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که یکی از ان‌ها نداشتن اتصال اینترنت مطمئن تمامی کشورهای جهان به صورت یکسان است. انرژی مورد نیاز برای استخراج بیت‌کوین و پردازش تراکنش‌ها نیز یکی از مشکلات دیگر در سر راه رسیدن به هدف جک دورسی است.
کد مطلب: 65577
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام