۰
plusresetminus
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۵۵

نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز خواهد کرد

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده از درآمدهای سه ماهه دوم نت فلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا ورود به صنعت گیمینگ را با تمرکز بر تولید بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کند.
نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز خواهد کرد
گزارش‌های به دست آمده از درآمدهای سه ماهه دوم نت فلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا ورود به صنعت گیمینگ را با تمرکز بر تولید بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی نت فلیکس در گزارش سه ماهه دوم سال 2021 خود به تحلیل برخی مسائل در رابطه با ورود به دنیای گیمینگ پرداخته است. نت فلیکس در این رابطه بیان کرده است که تمرکز اولیه آن روی گیمینگ موبایل خواهد بود و سعی دارد تا پروژه‌های تعاملی خود از قبیل Black Mirror Bandersnatch و Stranger Things را توسعه بدهد.
 
این عناوین جدید به عنوان بخشی از اشتراک کاربر بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار او قرار خواهد گرفت و علاوه بر این نت فلیکس تاکید کرد که روند فعلی خود را در رابطه با فیلم و سریال‌های فعلی در پیش خواهد گرفت. این کمپانی در نامه‌ای به سهام داران خود اظهار داشته است که:« ما به گیمینگ به عنوان دسته بندی جدید محتوای خود و مشابه با توسعه‌ای که به فیلم‌های اصلی، انیمیشن‌ها و تلویزیون بدون خط داستانی نگاه می‌کنیم.»
 
 
 
سال 2020 برای نت فلیکس با موفقیت زیادی همراه بود و قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا 16 میلیون کاربر جدید را در طی سه ماه به این سرویس جذب کرد. این روند همانطور که انتظار می‌رفت در سال 2021 به شدت نزولی شد و این شرکت برای یافتن کاربران جدید با مشکل مواجه شد.
 
این کمپانی در گزارش درآمد خود اظهار داشته است که در سه ماهه دوم 1.5 میلیون مشترک به این شبکه افزوده شده است که این میزان اندکی بهتر از پیش بینی یک میلیونی کارشناسان بوده است. با این حال این میزان همچنان کمتر از 3.98 میلیون کاربر جدیدی است که نت فلیکس در سه ماهه اول سال 2021 در سراسر جهان داشته است.
 
بنا بر اظهارات نت فلیکس تاخیر تولید محتوا به دلیل شیوع کرونا منجر به کاهش سرعت ارائه محتوا در این رسانه در نیمه اول سال 2021 شده است اما امید است که این روند در طی ماه‌های باقی مانده سال 2021 بهتر شود. بنابراین سه ماهه سوم برای نت فلیکس با عرضه فصل‌های جدیدی از سریال‌های محبوب این کمپانی بهتر خواهد شد.
کد مطلب: 65566
برچسب ها: نتفلیکس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام