کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آپلود خودکار عکس‌های دوربین در دراپ باکس برای همه رایگان خواهد شد

سايت خبری ايتنا , 6 مرداد 1400 ساعت 8:00

ایتنا- دراپ باکس در به روز رسانی جدید خود امکان آپلود خودکار و نا محدود عکس‌های ثبت شده با موبایل را به سرویس ابری خود افزود.


دراپ باکس در به روز رسانی جدید خود امکان آپلود خودکار و نا محدود عکس‌های ثبت شده با موبایل را به سرویس ابری خود افزود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، دراگ باکس به تازگی قابلیت جدید را برای محصولات خود عرضه کرده است. از میان این قابلیت‌های جدید که هر کدام کاربری‌های خاص خود را دارند می‌توان به بهینه سازی قابلیت ذخیره خودکار عکس‌های ثبت شده با استفاده از دوربین موبایل در این بستر اشاره کرد.
 
به این ترتیب قابلیت ذخیره خودکار عکس‌های دوربین موبایل برای تمامی کاربران پایه دراپ باکس یعنی آنهایی که برای این سرویس پولی نمی پردازند در دسترس است. این کمپانی اظهار داشته است که تغییراتی را در بک اند این سیستم ایجاد کرده است که آپلود‌ها را مطمئن‌تر و سریع‌تر می‌کند.
 
علاوه بر این شما در نسخه iOS دراپ باکس می‌توانید فولدرهای که قصد بک آپ گیری از آنها را دارید به طور دقیق انتخاب کنید. این قابلیت به زودی برای کاربران نسخه اندروید این پلتفرم نیز ارائه خواهد شد. در اخر نیز گزینه‌ای جدید برای دراپ باکس در نظر گرفته شده است که با استفاده از ان می‌توانید دستور دهید که عکس‌ها پس از ذخیره در سرویس ابری حذف شوند. این قابلیت زمانی بیش از پیش جلوه گر می‌شود که بدانیم اخیرا گوگل محدودیت آپلود عکس در سرویس فوتوز را برداشته است.
 

 
 
علاوه بر این دراپ باکس در نسخه وب خود نیز تغییراتی اعمال کرده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه افزوده شدن ابزاری جدید است که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌ها را بدون ترک برنامه به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید. همچنین رابط کاربری بازطراحی شده این نرم‌افزار مشاهده اطلاعات مهم در رابطه با فایل‌ها را برای کاربران آسان‌تر کرده است.
 
دراپ باکس به عنوان بخشی از به روز رسانی‌های جدید خود قابلیت‌های ویزه‌ای را برای برنامه مدیریت پسوردش در نظر گرفته است. این ابزار که از ابتدای سال جاری برای تمامی کاربران به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت می‌تواند اطلاعات کارت‌های اعتباری افراد را ذخیره کند.
 
دراپ باکس همچنین پشتیبانی از به اشتراک گذاری پسورد را به این ابزار افزوده است و همچنین شما می‌توانید با دانلود افزونه رایگان این ابزار برای مرورگر خود به راحتی پسورد سایت‌های مختلف را ذخیره کنید. اگرچه تمامی این تغییرات چندان بزرگ نیستند اما موجب می‌شوند که استفاده از این سرویس برای کاربران بیش از پیش آسان شود.


کد مطلب: 65565

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65565/آپلود-خودکار-عکس-های-دوربین-دراپ-باکس-همه-رایگان-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir