۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۸

ابزار توییت دک به زودی به نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی شبیه می‌شود

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر دک به روز رسانی ویژه‌ای دریافت کرده است که آن را به نسخه تحت وب توییتر شبیه‌تر می‌کند.
ابزار توییت دک به زودی به نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی شبیه می‌شود
گزارش‌ها حاکی از آن است که توییت دک به روز رسانی ویژه‌ای دریافت کرده است که آن را به نسخه تحت وب توییتر شبیه‌تر می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییت دک را می‌توان به عنوان سلاحی مخفی برای کاربران حرفه‌ای توییتر در نظر گرفت. طرح بندی ستونی این ابزار به کاربران توییتر اجازه می‌دهد که سربرگ توییت‌های شمار زیادی از حساب‌های کاربری را با استفاده از فهرست‌های توییتر به صورت یکجا باز کنند. با این حال این طراحی احتمالا به زودی تغییر کند و این ابزار به نرم‌افزار استاندارد وب توییتر شباهت بیشتری پیدا کند.
 
این کمپانی نسخه بازطراحی شده توییت دک را به صورت محدود برای برخی از کاربران واقع در آمریکا، کانادا و استرالیا عرضه کرده است. کیوان بیک پور به عنوان مدیر محصول توییتر در این رابطه اظهار کرد که نسخه به روز شده توییت دک شامل یک توییت ساز کامل، قابلیت‌های جستجوی پیشرفته جدید، انواع ستون بندی جدید و روشی جدید برای دسته بندی ستون‌ها درون یک فضای تمیز‌تر شده است.
 
 

هر گونه تغییر بزرگ در توییت دک همیشه مخالفان و موافقان زیادی داشته است. بسیاری از کسانی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، توییتر را به عنوان بخشی از شغل خود در نظر گرفته اند و به روز رسانی‌های مهم می‌تواند عادات آنها را بر هم زده و جریان کاری شان را تا چند روز دچار اختلال کند.
 
با این حال باید به یاد داشت که این نسخه از توییت دک هنوز در مرحله تست قرار دارد و بسیاری از ویژگی‌های ظاهری و باطنی آن ممکن است تا زمان عرضه نسخه نهایی تغییرات چشم گیری داشته باشد. بیک پور در این رابطه اظهار داشته است که:« ما از طریق این تست‌ها چگونگی ارائه شخصی سازی‌ها و کنترل بیشتر با استفاده از توییت دک را بررسی می‌کنیم.»
 
شایعاتی که از چندی پیش تا کنون به گوش می‌رسند حاکی از ان هستند که توییت دک ممکن است به سرویس اشتراک توییتر بلو بپیوندد. بیک پور نیز در ضمن صحبت‌های خود در رابطه با این نرم‌افزار به این شایعه دامن شده است. او در این باره توییت کرده است که:« ما به هنگام بررسی توییت دک درون سرویس‌های اشتراک در آینده این درس‌ها را پیاده سازی می‌کنیم. با یادگیری از این درس‌ها در آینده چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داریم.»
کد مطلب: 65564
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام