۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۱۸

آموزش: چگونه ویندوز 10 را روی کروم بوک اجرا کنیم

ایتنا- سیستم عامل کروم به بسیاری از کاربران گزینه بسیار مناسبی برای دسترسی به امکانات با قیمتی مناسب را ارائه کرده است و به تازگی قابلیت جدیدی بر روی این سیستم عامل عرضه شده است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از امکانات ویندوز استفاده کنید.
آموزش: چگونه ویندوز 10 را روی کروم بوک اجرا کنیم
سیستم عامل کروم به بسیاری از کاربران گزینه بسیار مناسبی برای دسترسی به امکانات با قیمتی مناسب را ارائه کرده است و  به تازگی قابلیت جدیدی بر روی این سیستم عامل عرضه شده است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از امکانات ویندوز استفاده کنید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  xda-developers، مشکلی که بسیاری از افراد در زمینه استفاده ازکروم بوک‌ها دارند این است که مجبور می‌شوند تا برای برخی از کارها به سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه دیگری مراجعه کنند و امروز قصد داریم تا راهی به شما آموزش بدهیم که این مشکل را به حداقل خواهد رساند.
 
برای این کار شما نیاز به یک سیستم ویزه به نام Parallels Desktop خواهید داشت. این سیستم یک کانتینر ویژه ویندوزی است که بر روی سیستم عامل کروم اجرا می‌شود.
 
البته این موضوع به معنای این نیست که Parallels Desktop می‌تواند هر آنچه که از ویندوز انتظار دارید را برای شما بر روی یک کروم بوک به ارمغان بیاورد و مشکلات و محدودیت‌های خاصی برای این سیستم وجود دارند.
 
این نرم‌افزار می تواند به صورت موازی بر روی کروم اجرا شده و به کاربران اجازه بدهد تا بتوانند نرم‌‌افزارهای ویندوزی را بر روی دستگاه خود اجرا کنند.
 
 
 
برای این کار باید به سراغ دانلود کردن و نصب کردن Parallels Desktop بروید. این سیستم چندان فرایند نصب پیچیده‌ای ندارد و به همین دلیل نیز خواهید توانست امکانات زیر را در اختیار داشته باشید:
 
- جابجایی سریع بین کروم و ویندوز بدون نیاز به ری استارت کردن سیستم
- امکان معلق سازی اجرای ویندوز برای کنترل بهتر سخت‌افزار
- باز کردن فایل‌های موجود در سیستم عامل کروم با استفاده از اپلیکیشن‌های ویندوزی
- دسترسی به بیش از 30 نرم‌افزار اختصاصی مانند Parallels Tollbox
 
با این حال هر دستگاهی قابلیت اجرای این Parallels Desktop را نخواهد داشت. در حقیقت باید برای دسترسی به این قابلیت، نسخه 85 یا بالاتر از سیستم عامل کروم را در اختیار داشته باشید.
 
همچنین باید کنسول ادمین گوگل را در اختیار داشته باشید و گزینه‌های دسترسی سطوح پایین‌تر قابلیت دسترسی به این سیستم را نخواهید داشت. همچنین از نظر سخت‌افزاری باید دستگاهی داشته باشید که از پردازینده‌های اینتل Core i-5 یا i-7 استفاده می‌کند و در صورت استفاده از پردازنده‌های AMD باید حتما رایزن 5 یا 7 را در اختیار داشته باشید.
 
حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اس اس دی برای اجرای Parallels Desktop ضروری خواهد بود و در صورتی که سیستمی از این پایین‌تر در اختیار دارید بهتر است استفاده از این سیستم را فراموش کنید.
 
کد مطلب: 65555
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام