کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان پیوستن به تماس تصویری در حال انجام به واتس‌اپ افزوده شد

سايت خبری ايتنا , 6 مرداد 1400 ساعت 23:30

ایتنا- واتس‌پ به تازگی قابلیت جدیدی را برای تماس‌های گروهی در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از آن هر زمان که بخواهد می‌تواند به تماس گروهی دعوت شده وارد یا از آن خارج شود.


واتس اپ به تازگی قابلیت جدیدی را برای تماس‌های گروهی در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از آن هر زمان که بخواهد می‌تواند به تماس  گروهی دعوت شده وارد یا از آن خارج شود. 

به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، تماس‌های گروهی واتس اپی به زودی قابلیت هایی شبیه به تماس‌های زوم و سایر پلتفرم‌های رایگان چت را دریافت خواهد کرد. این کمپانی به تازگی قابلیتی را به تماس‌های گروهی واتس اپ افزوده است که کاربر با استفاده از آن به جای ماندن در تماس از آغاز تا انتها می‌تواند در حین انجام یک تماس گروهی نیز به آن بپیوندد.
 
به این ترتیب اگر کاربر تماس‌های گروهی واتس اپ هستید می‌توانید هر زمان که بخواهید از تماسی که از ابتدا به عنوان یک عضو به آن دعوت شده اید خارج شده و هر وقت که دوباره فرصت داشتید به ان برگردید. همانطور که گفته شد لازمه استفاده از این قابلیت این است که از ابتدا به تماس گروهی مورد نظر دعوت شده باشید.

 


علاوه بر این به تازگی برای چت‌های گروهی در واتس اپ صفحه‌ای برای نمایش اطلاعات تماس در نظر گرفته شده است که در آن اطلاعات اشخاص شرکت کننده در تماس و کسانی که به این تماس دعوت شده اند مشاهده می‌شود. همچنین اگر کاربری در حین دعوت شدن به انجام تماس دکمه ignore را زده باشد، همچنان این امکان را دارد که در آینده به همان تماس بپیوندد.
 
در اخر لازم به ذکر است که آمار نشان داده است که اگرچه به پایان همه گیری کرونا در دنیا نزدیک می‌شویم اما تماس‌های تصویری و سرویس‌های ارائه دهنده این خدمات همچنان جایگاه خود را در میان مردم حفظ کرده و توانسته اند فرهنگ استفاده از این قابلیت را جا بیندازند.
 
واتس‌اپ نیز پی برده است که برخی از افراد همیشه عادات مختلفی درباره تماس‌های ویدیویی داشته اند و برخی از آنها ترجیح می‌دادند که چت‌های ویدیویی را برای انجام کارهای مهم‌تر ترک کرده و هر زمان که مایل باشند دوباره به آن برگردند. به همین خاطر نیز این قابلیت را به نرم‌افزار محبوب خود افزوده است.


کد مطلب: 65551

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65551/امکان-پیوستن-تماس-تصویری-حال-انجام-واتس-اپ-افزوده

ايتنا
  https://www.itna.ir