کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه یک به‌روزرسانی ویژه برای کامند لاین ویندوز 10

13 مرداد 1400 ساعت 12:32

ایتنا –مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از سیستم کامند لاین و ترمینال خود را برای ویندوز 10 عرضه کرده است که شامل مزایا و ویژگی‌های بسیار جذاب و جدیدی هستند.


شرکت مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از سیستم کامند لاین و ترمینال خود را برای سیستم عامل ویندوز 10 عرضه کرده است که شامل مزایا و ویژگی‌های بسیار جذاب و جدیدی هستند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، قابلیت‌های جدید ارائه شده توسط مایکروسافت موجب می‌شوند تا استفاده از ترمینال کامند لاین این شرکت برای توسه‌ دهندگان بسیار ساده‌تر شود.
 
این غول نرم‌افزاری، جزئیات این به‌روزرسانی را به تازگی در قالب یک پست بلاگی منتشر کرده است و اعلام کرده است که در آینده نزدیک، اطلاعات کامل این سیستم یعنی نسخه 1.10 را به صورت رسمی عرضه خواهد ساخت.
 
مطابق این اطلاعات، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه، وضعیت سریع است که موجب می‌شود تا بتوانید پنجره ترمینال را به سرعت با فشردن کلید دسترسی سریع ویندوز و ‘ باز کنید. این کار چندین بار قابل تکرار خواهد بود و به کمک آن خواهید توانست تا چند نمونه مختلف از این ترمینال را باز کنید.
 


دیگر دکمه دسترسی سریع، فشردن کلیدهای کنترل، شیفت و P به صورت همزمان است که موجب می‌شود تا بتوان کامند لاین را به راحتی اجرا کنید. به این ترتیب دسترسی به ترمینال کامند لاین بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود و به همین دلیل نیز دیگر نیازی به حرکت در منوهای مختلف برای باز کردن این محصول نخواهد بود.
 
در نتیجه افزوده شدن این قابلیت، توسعه دهندگان خواهند توانست تا با این به‌روزرسانی، اقدام‌های جدیدی را ایجاد کنند. این امر به این معنی است که می‌توان کلیدهای میان‌بر اختصاصی را برای دسترسی سریع تعریف کرد در حالی که نیازی به حذف کردن موارد موجود در سیستم وجود ندارند.
 
دیگر قابلیت مفید این به‌روزرسانی، متون بولد شده هستند که به کمک آنها ساختار بصری این نرم‌افزار کاربردی بسیار بهتر و مناسب‌تر خواهد شد. شایان ذکر است که این به‌روزرسانی با موارد کوچک و متعدد دیگری آماده و در دسترس تمامی کاربران جهان است.
 


کد مطلب: 65530

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65530/عرضه-یک-به-روزرسانی-ویژه-کامند-لاین-ویندوز-10

ايتنا
  https://www.itna.ir