۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹

هزینه اشتراک سیستم خودران تسلا مشخص شد: 199 دلار در ماه

ایتنا – شرکت تسلا سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، رقم مورد نیاز برای عضویت در سیستم خودروی خودران این شرکت را به کاربران جهانی اعلام کرد که این رقم 199 دلار است.
هزینه اشتراک سیستم خودران تسلا مشخص شد: 199 دلار در ماه
شرکت تسلا سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، رقم مورد نیاز برای عضویت در سیستم خودروی خودران این شرکت را به کاربران جهانی اعلام کرد که این رقم 199 دلار است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، البته این رقم می‌تواند بر اساس ساختارهای مختلفی بالا و پایین شود و در حقیقت رقم یاد شده برای افراد عادی در نظر گرفته شده است.
 
با این تفاسیر اگر که شما سیستم اتوپایلوت پیشرفته این شرکت را قبل از پایان یافتن فعالیت آن خریداری کرده بودید، به جای نیاز به پرداخت حق عضویت 199 دلاری ماهانه نیاز به پرداخت رقم 99 دلار برای سیستم جدید داشتید.
 
دیگر نکته مهم این است که کاربران می‌توانند هرگاه که مایل باشند، اشتراک خود را لغو کنند ولی یک شرط در این میان وجود دارد و آن هم این است که هزینه عضویت باید تا ابتدای ماه پرداخت گردد.
 
 
 
البته استفاده از سیستم خودران تسلا نیاز به داشتن یک کامپیوتر سازگار از نوع FSD  دارد که یک نمونه مشهور و شناخته شده از آن، HW 3.0 است. اگر کاربری این سیستم را در اختیار نداشته باشد، باید رقم 1500 دلار به صورت مجزا برای دریافت سخت‌افزار پایه دریافت خدمات پرداخت کند.
 
شایان ذکر است  که ایلان ماسک در آوریل سال 2020 این سیستم را معرفی کرده بود و قرار بود تا در اواخر سال 2020 شاهد عرضه آن باشیم ولی این پروژه موفق نشد تا در زمان پیش بینی شده عرضه شود و زمان بندی بعدی برای ماه می 2021 بود که باز هم تسلا در رسیدن به آن ناموفق بود ولی به زودی شاهد این خواهیم بود که این سامانه به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.
 
دیگر گزینه در دسترس برای کاربران این است که به جای پرداخت رقم ماهانه، رقم 10 هزار دلار را یکجا پرداخت کرده و در تمام طول عمر مفید خودروی خود از این عضویت بهره‌مند باشند.
کد مطلب: 65527
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام