۰
plusresetminus
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

به‌روزرسانی نرم‌افزاری فولکس‌واگن

ایتنا - فولکس‌واگن برای خانواده خودروهای الکتریکی خود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هوایی عرضه می‌کند.
به‌روزرسانی نرم‌افزاری فولکس‌واگن
فولکس‌واگن در تلاش است تا برای عقب نماندن از قابلیت‌های ارتقایافته رقیب خود یعنی تسلا، عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هوایی(OTA) را برای ID3 هاچ‌بک تمام‌برقی خود، آغاز کند.
 
بدین ترتیب از این ماه به بعد، مالکان می‌توانند تازه‌ترین نسخه نرم‌افزار، یعنی نسخه ID.Software2.3 را دریافت کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Autonews، فولکس‌واگن گفته است در آینده قصد دارد هر سه‌ماه یکبار این نرم‌افزار را در اتومبیل‌های خود به‌روز کند.
 
به‌روزرسانی فعلی شامل تنظیمات و بهبود عملکردهای چراغ ID، تشخیص بهینه محیط و ارتقای سیستم اطلاعات و سرگرمی و همینطور بهبود عملکرد و ثبات بیشتر است.
 
سخنگوی فولکس‌واگن اظهار می‌دارد: «به‌روزرسانی ID.Software2.3 به دو «مرحله نرم‌افزاری» تقسیم شده است.
 
نصب نخستین مرحله حدود ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد، در حالی که نصب مرحله دوم بعد از مدت کوتاهی انجام می‌شود و نصب آن تقریباً ۱۵۰ دقیقه طول می‌کشد.
 
گفتنی است اکنون چراغ ID در هنگام استفاده از سامانه‌های کمک‌راننده بصورت بصری از رانندگان پشتیبانی می‌کند و با ارائه توصیه به کاربران در هنگام عبور از سیگنال‌های ترافیکی در هنگام رانندگی، به آنها کمک می‌کند.
 
از ویژگی‌های اضافی چراغ ID در این نسخه ارتقایافته می‌توان به قابلیت تشخیص تماس با فرمان، کروزکنترل تطبیقی (ACC) و نیز کارایی بهتر اشاره کرد.

 



گفته می‌شود این به‌روزرسانی نرم‌افزاری، تشخیص محیط و کنترل پیشرفته پرتوی اصلی را برای Dynamic Light Assist خودروساز نیز بهینه می‌کند. سخنگوی فولکس‌واگن می‌گوید وسایل نقلیه مجهز به کنترل نور پیشرفته، اکنون کاربران جاده را با دقت بیشتری تشخیص می‌دهند.
 
شایان ذکر است که به‌روزرسانی ID.Software2.3 اطلاعات سرگرمی را با دکمه‌های دیجیتالی مورد بازطراحی قرار داده، از فونت‌های سفارشی و همچنین منوهای بهینه برخوردار است و به‌گونه‌ای طراحی شده تا سامانه اطلاعات سرگرمی را بهبود بخشد.
 
علاوه بر این، دکمه خانه را می‌توان سفارشی کرد: علاوه بر آرم فولکس‌واگن، پرچم‌های ملی متعددی نیز در آن موجود است.
کد مطلب: 65525
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام