۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۰

معرفی نرم‌افزار اسکنر پیشرفته برای کاربران آیفون و آیپد

ایتنا – اسکن کردن محتوا بر روی تلفن‌های همراه به یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود ولی با توجه به بحران‌های امنیتی برخی نرم‌افزارهای بسیار مهم در این زمینه، معرفی یک نرم‌ افزار مناسب برای این کار ضروری به نظر می‌رسد.
معرفی نرم‌افزار اسکنر پیشرفته برای کاربران آیفون و آیپد
اسکن کردن محتوا بر روی تلفن‌های همراه به یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود ولی با توجه به بحران‌های امنیتی برخی نرم‌افزارهای بسیار مهم در این زمینه، معرفی یک نرم‌ افزار مناسب برای این کار ضروری به نظر می‌رسد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  thenextweb، نرم‌افزار iScanner یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای کاربران است و می‌تواند تقریبا بهترین امکانات در زمینه اسکن را ارائه کند.
 
این برنامه برای سیستم‌های عامل محصولات اپل یعنی iOS و ipadOS در دسترس است و به همین دلیل نیز قابلیت‌های آن در حالت عادی ممکن است هزینه بر باشد.
 
 
 
iScanner می‌تواند تقریبا هر گونه اطلاعاتی که در مقابل دوربین تلفن همراه شما قرار می‌گیرد را اسکن کرده و با استفاده از ساختار داخلی خود اصلاح کند.
 
این اصلاح شامل تنظیم نور یک نواخت در تمامی محتوا، ایجاد ساختار صاف و حذف کردن ساختار غیرعادی محتوا از نظر رنگی خواهد بود که موجب می‌شود تا خروجی اسکن یک ساختار یکپارچه و جذاب داشته باشد.
 
قیمت اصلی این نرم‌افزار برابر با 40 دلار است که البته با توجه به بیش از 70 میلیون دانلود این نرم‌افزار، نشان می‌دهد که ارزش پرداخت را دارد ولی با توجه به ارزش دلار در ایران می‌توان به سراغ یافتن نسخه‌های کرک شده از آن برای رفته و این نرم‌افزار جذاب و ساده را برای دستگاه خود مورد استفاده قرار بدهید.
کد مطلب: 65506
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام