۰
plusresetminus
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

گوگل امکان مخفی کردن عبارت‌های جستجو شده را آسان تر می‌کند

ایتنا – شرکت گوگل به تازگی از امکانات جدیدی برای سیستم جستجوی خود استفاده کرده است که می‌تواند به شما کمک کند که ساختار امنیتی حساب کاربری خود در زمینه جستجوی اینترنتیی را بهبود ببخشید.
گوگل امکان مخفی کردن عبارت‌های جستجو شده را آسان تر می‌کند
شرکت گوگل به تازگی از امکانات جدیدی برای سیستم جستجوی خود استفاده کرده است که می‌تواند به شما کمک کند که ساختار امنیتی حساب کاربری خود در زمینه جستجوی اینترنتیی را بهبود ببخشید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از betanews، وقتی که کاربری اقدام به جستجوی محتوایی بر روی مرورگر وب خود می‌کند، اگر به حساب کاربری گوگل وارد شده باشد این اطلاعات جستجو در حساب کاربری او ثبت خواهد شد و به همین دلیل نیز این امکان جدید برای کاربران ارائه شده است.
 
در حالت عادی اگر می‌خواهید که نتیجه جستجوی شما را تنها برای خودتان نگاه دارید باید از سیستم incognito استفاده کنید ولی این قابلیت جدید به شما این امکان را خواهد داد که اطلاعات 15 دقیقه از مرور اینترنت خود را کاملا پاک کنید.
 
 
 
این سیستم جدید به تازگی معرفی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند مرور وب شخصی‌سازی شده‌تری داشته باشند ولی مشکل موجود در این مسیر این است که این قابلیت فعلا تنها به تلفن‌های همراه تعلق دارد.
 
به صورت دقیق‌تر، در حال حاضر تنها کاربران سیستم عامل iOS از آن بهره می‌برند و گوگل هنوز این قابلیت را برای کاربران سیستم عامل خود عرضه نکرده است.
 
نسخه اندروید در ماه‌های آینده سال جاری میلادی به کاربران ارائه خواهد شد و در صورت موفق بودن این سیستم باید انتظار ارائه بازه‌های زمانی بزرگ‌تر برای ساختاری مشابه را نیز داشت.
کد مطلب: 65505
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام