۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۲

تصمیم فولکس واگن مبنی بر کسب نیمی از درآمد خود از محل خودروهای الکتریکی

ایتنا – شرکت فولکس واگن که برای مدت‌های طولانی برنامه منظمی برای مهاجرت سطح گسترده به دنیای خودروهای الکتریکی نداشت، سرانجام رویکرد خود در این زمینه را اصلاح کرده و برنامه خود را برای این مهاجرت اعلام کرد.
تصمیم فولکس واگن مبنی بر کسب نیمی از درآمد خود از محل خودروهای الکتریکی
شرکت فولکس واگن که برای مدت‌های طولانی برنامه منظمی برای مهاجرت سطح گسترده به دنیای خودروهای الکتریکی نداشت، سرانجام رویکرد خود در این زمینه را اصلاح کرده و برنامه خود را برای این مهاجرت اعلام کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن به تازگی از برنامه جدید استراتژیک خود با نام new Auto رونمایی کرده است که به صورت جدی بر روی تولید خودروهای الکتریکی تمرکز دارد.
 
بر اساس این رویکرد جدید قرار است تا کمتر از 10 سال دیگر یعنی سال 2030 شاهد این باشیم که تقریبا نیمی از خودروهای تولیدی توسط این شرکت از انرژی الکتریکی برای به حرکت درآمدن استفاده می‌کنند.
 
این رویکرد ادامه خواهد داشت و در سال 2040 شاهد این خواهیم بود که بزرگ‌ترین بازار فولکس واگن متعلق به خودروهای برقی خواهد بود و علاوه بر این در طول این مدت تغییرات دیگیر نیز در رویکرد این شرکت اعمال خواهد شد.
 
 
 
در حقیقت این تغییر رویکرد تنها جهت مالکیت بر بازار خودروهای الکتریکی نیست بلکه فولکس واگن قصد دارد تبدیل به یک غول بزرگ در زمینه نرم‌افزار خودرو نیز بشود.
 
مشکلاتی که شرکت‌های بزرگ فناوری با ساختار نرم‌افزاری داشته‌اند موجب شده است فولکس واگن به فکر فتح کردن این قله بیفتد. برای مثال، شرکت تسلا با اندروید خودرو مشکل داشته است و فولکس واگن قصد دارد تا سیستم متحد نرم‌افزاری اطلاع رسانی خود را تا سال 2023 تکمیل کرده و در سال 2025 به یک پلتفرم جدید تبدیل کند.
 
همچنین دیگر اقدام فولکس واگن در این زمینه، معرفی ساختار زنجیره تامین باتری کنترل شده‌ای است که تقریبا مشابه با رویکرد تسلا در این زمینه به نظر می‌رسد. به این ترتیب فرمت باتری شش ابرکارخانه در اروپا تا سال 2030 با این هدف هماهنگ خواهند بود. کارخانه دیگری نیز در سال 2035 در آلمان باز خواهد شد.
کد مطلب: 65482
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام