۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴

با نصب دو اپلیکیشن روی موبایل، وارد جشنواره میلیونی هفتگی شوید

همه کاربران همراه اول در هر جا قادر به شرکت در این جشنواره خواهند بود و می‌توانند شانس خود را در بهره‌مندی از امکان برنده شدن در این قرعه‌کشی و کسب جایزه بیازمایند؛ تنها و تنها نیاز به یک گوشی هوشمند موبایل است و بس!
با نصب دو اپلیکیشن روی موبایل، وارد جشنواره میلیونی هفتگی شوید
اپراتور اول تلفن همراه کشور که همواره با طراحی و اجرای برنامه‌های گوناگون هنری و فرهنگی و سرگرمی، سعی در تعامل با کاربران و حفظ ارتباط مستمر با آنها دارد، همزمان با فصل تابستان، تدارک جشنواره‌ای گرم و کم‌سابقه را دیده تا مشتریان و کاربران مشارکت کننده را در بخت برنده شدن جوایز نقدی شایان توجه، و نیز تجهیزات سخت‌افزاری دیجیتال متنوع سهیم کند.
در ادامه، جزئیات طرح را می‌خوانید:

چه کسانی می‌توانند شرکت کنند؟
همه کاربران همراه اول در هر جا قادر به شرکت در این جشنواره خواهند بود و می‌توانند شانس خود را در بهره‌مندی از امکان برنده شدن در این قرعه‌کشی و کسب جایزه بیازمایند؛ تنها و تنها نیاز به یک گوشی هوشمند موبایل است و بس!
 
شرایط و نحوه شرکت در جشنواره چگونه است؟
شرکت در این جشنواره و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی، شرایط و پیش‌نیاز زیادی ندارد و صرفا باید بکارگیری دو اپلیکیشن اپراتور به ترتیب زیر را مورد توجه قرار دهند:

- کاربران برای شرکت در قرعه کشی باید دو اپلیکیشن مورد نظر جشنواره یعنی "همراه من" و "اوانو" را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از آن استفاده نمایند.
توجه: این نرم‌افزارهای ویژه جشنواره، سهل‌الوصول بوده و به سادگی در فروشگاه‌های معتبر اندرویدی و یا فروشگاه‌های ایرانی ios در دسترس است، کاربران کافیست به این اپ‌استورها مراجعه کرده و آنها را دریافت و نصب نمایند، و یا از طریق گوشی هوشمند خود کد دستوری *1111# را شماره‌گیری نمایند.

از ابتدای زمانی که کاربران، هر دو اپلیکیشن مورد نظر را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایند، تا پایان تابستان جاری در تمامی قرعه‌کشی‌های هفتگی شرکت داده خواهند شد، نتیجتا نصب سریع‌تر آنها به معنای شانس بیشتر برنده شدن است.
اما یک نکته جالب‌تر: از آنجا که شناسه هر کاربر در این جشنواره، در واقع شماره موبایل اوست، کاربرانی که چندین شماره دارند از شانس بیشتری برخوردارند؛ به عبارت دیگر چون ثبت نام و ورود به این اپلیکیشن‌ها صرفا بر اساس شماره تلفن همراه کاربران انجام می‌شود، بنابراین افرادی که بیش از یک شماره دارند می‌توانند به ازای هر شماره همراه اول خود، یک بار فرآیند ثبت نام و ورود به "همراه من" و "اوانو" را طی نموده و شانس شرکت در قرعه کشی خود را افزایش دهند.
البته ذکر این نکته ضروریست که برندگان هر هفته، امکان حضور در قرعه‌کشی هفته‌های آتی را نخواهند داشت.
 
عرفی مختصر اپلیکیشن های همراه من و اوانو
دو اپلیکیشن همراه من و اوانو جزو مهم‌ترین سکوهای دیجیتال همراه اول هستند، البته اکثر کاربران با اپلیکیشن نخست یعنی "همراه من" آشنا هستند و به صورت مداوم برای امور کاربری و اکانتینگ خود و استفاده از خدمات متنوع همراه اول و نیز بهره‌مندی از مزایایش، از آن استفاده می‌کنند. اما اپلیکیشن دوم یعنی اوانو که از پلتفرم‌های دیجیتال جدید همراه اول است خدمات متنوعی نظیر خدمات فروشگاهی، مالی و اپراتوری را به کاربران خود ارائه می نماید. یکی از موضوعات حائز اهمیت وجود کیف پول مشترک بین این دو اپلیکیشن هست که به آسانی امکان بهره‌مند شدن از خدمات آنها را میسر می‌سازد. برای آشنایی بیشتر با خدمات هر یک از این اپلیکیشن‌ها کافیست رو لینک‌های مربوط به آنها کلیک نمایید.
 
جوایز جشنواره چیست؟
به طوری که در شرح کمپین قرعه‌کشی تابستانه همراه اول اعلام شده، قرعه‌کشی‌ها همه هفته و به صورت منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن بالا را نصب نموده و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد، برندگان هر هفته به شکل زیر انتخاب و جایزه خود را کسب خواهند نمود:
  • 2 نفر: هر یک برنده جایزه 200 میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ
    4 نفر: هر یک برنده جایزه 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند
    10 نفر: هر یک برنده جایزه 20 میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند
بدین ترتیب، جشنواره تابستانه همراه اول، هر هفته یک میلیارد ریال جایزه نقدی خواهد داشت که به ترتیب بالا، به  16 نفر برنده خوش‌شانس از میان کاربران خود  تقدیم خواهد نمود.
 
این جشنواره تا پایان تابستان 1400 ادامه خواهد د اشت، و بنابراین شانس برنده شدن برای مشترکین در طول این فصل و هفته‌های متمادی آن زیادست، فرصت را از دست ندهید!
 
کد مطلب: 65475
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما


صغرا پیشگاهی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام ممنونم که قرعه کشی گذاشتید باتوکل به خدا انشالا که برنده میشم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام