کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامسونگ نسخه بتای نرم‌افزار اینترنت سامسونگ 15.0 را عرضه کرد

4 مرداد 1400 ساعت 12:29

ایتنا- شرکت سامسونگ به تازگی یک قبلیت جدید و مخصوص خود را ارائه کرد تا بتواند ساختار اینترنت قابل استفاده در تلفن همراه را به سطحی جدید برساند.


شرکت سامسونگ به تازگی یک قابلیت جدید و مخصوص خود را ارائه کرده تا بتواند ساختار اینترنت قابل استفاده در تلفن همراه را به سطحی جدید برساند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، سرانجام پس از شایعات فراوان، شرکت سامسونگ نسخه جدید سیستم اینترنت سامسونگ یعنی نسخه 15.0 این فناوری را به صورت رسمی معرفی کرد.
این نسخه از اینترنت سامسونگ قرار است تا آخرین ویژگی‌های مورد نیاز برای به روزرسانی حریم شخصی و حفاظت از داده‌های کاربر را در خود جای دهد، تا به این ترتیب بتواند یک گزینه بسیار مهم برای کاربران آن باشد.
 
نایب رییس و مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ به نام دو کیم در این باره می‌گوید: «شرکت سامسونگ به صورت خستگی ناپذیری برای ارائه بهترین تجربه موبایل در تلاش بوده است و در عین حال نیز می‌خواهد راه‌هایی را داشته باشد که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید مزایای پیشرفته حریم شخصی را در اختیار داشته باشید.»
 

 
 
او در ادامه افزود: «نسخه بتای نرم‌افزار اینترنت سامسونگ 15.0 بهترین‌های ممکن را برای هردوی این موارد (بهترین تجربه موبایل و ساختار مطلوب حریم شخصی) ارائه می‌کند و این کار را با ابزار ساده‌ای انجام می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند مرور سریع‌تری از وب داشته و در عین حال نیز بتوانند کنترل مناسبی بر روی داده‌های شخصی خود داشته باشند.»
 
ویژگی‌های مربوط به حریم شخصی در اینترنت سامسونگ نسخه 15.0، کاربران را در برابر انواع ردیابی‌هایی اینترنتی که با نام fingerprinting شناخته می‌شوند، مصون نگاه می‌دارد.
 
این نوع از ردیابی از ساختاری که شبکه برای تائید سازگاری هویت کاربران استفاده می‌کند بهره برده و اطلاعات کاربران را ردیابی می‌کند، ولی این نسخه از اینترنت سامسونگ با نظارت بر این موضوع، جلوی این سوءاستفاده را خواهد گرفت.
 
کاربران می‌توانند در این نسخه گزینه‌ای به نام وضعیت مخفیانه را فعال کنند که می‌تواند بهترین تنظیمات امنیتی را بر روی مرورگر وب دستگاه اعمال کند. به این ترتیب نیازی نیست که هر بار در زمان باز کردن مرورگر وب، این تنظیمات را دوباره اعمال نمایید، بلکه کافیست با یک بار فعال سازی، تا زمانی که خودتان این قابلیت را خاموش نکنید از آن بهره برده و از آن استفاده کنید.
 
همچنین از دیگر قابلیت‌های نسخه 15 اینترنت سامسونگ می‌توان به سیستم جست‌وجوی داخلی برای جست‌وجوی سریع وب اشاره کرد که موجب می‌شود کاربران بتوانند به کمک رابط متنی یا صوتی به جست‌وجوی محتوای مورد نیاز خود در اینترنت بپردازند.


کد مطلب: 65467

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65467/سامسونگ-نسخه-بتای-نرم-افزار-اینترنت-15-0-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir