کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال برخورداری سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی

سايت خبری ايتنا , 26 تير 1400 ساعت 0:10

ایتنا- شایعات و اطلاعاتی که از منابع غیرمعتبر منتشر شده است نشان دهنده آن است که شرکت سامسونگ قرار است تا گلکسی اس 22 اولترا را با دوربین شگفت انگیز 200 مگاپیکسلی روانه بازار کند.


شایعات و اطلاعاتی که از منابع غیرمعتبر منتشر شده است نشان دهنده آن است که شرکت سامسونگ  قرار است تا گلکسی اس 22 اولترا را با دوربین شگفت انگیز 200 مگاپیکسلی روانه بازار کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، بر خلاف شایعات اولیه منتشر شده درباره وجود دوربین 108 مگاپیکسلی بر روی گلسی اس 22 اولترا، به نظر می‌رسد که شاهد جهشی بزرگ در دوربین این محصول خواهیم بود.
 
اطلاعات اولیه نشان از آن داشتند که دوربین این مدل یک دوربین 108 مگاپیکسلی با حسگر ISOCELL HM3 باشد ولی اطلاعات بعدی نشان داده است که این محصول با خروجی تقریبا دو برابر در زمینه دوربین به مشتریان عرضه خواهد شد.
 
بر اساس این اطلاعات، گلسی اس 22 اولترا قرار است تا در ماه ژانویه سال 2022 به مشتریان عرضه شود و در حال حاضر اصلی‌ترین اطلاعات منتشر شده در زمینه قابلیت‌های آن به این دوربین ویژه 200 مگاپیکسلی اشاره دارند.
 
در گزارش ارائه شده به این موضوع شااره شده بود که شرکت الیمپوس که یک شرکت تولید کننده دوربین در ژاپن است با سامسونگ قراردادی را به امضا رسانده است که موجب می‌شود تا این شرکت بتواند از خدمات الیمپوس بهره‌مند شود.
 


در نتیجه نیز قرار است تا گلکسی اس 22 اولترا به پنج عدسی دوربین با حداکثر خروجی 200 مگاپیکسل مجهز باشد که برند تمامی این عدسی‌ها، الیمپوس است. با توجه به کیفت این شرکت ژاپنی می‌توان انتظار خروجی بسیار مناسبی را از این همکاری داشت.
 
همچنین در بخش دیگری از گزارش یاد شده به این نکته اشاره شده است که قلم اس سامسونگ قرار است تا با گلکسی اس 22 اولترا عرضه شود که با توجه به عرضه چنین قابلیتی برای گلکسی اس 21 اولترا، چنین امری کاملا معقول و منطقی به نظر می‌رسد.
 
در پایان باید به این اشاره کرد که بر اساس گفته‌های رسانه‌های بزرگ جهان، رونمایی و معرفی از این تلفن همراه هوشمند به هیچ عنوان در سال 2021 میلادی عملیاتی نخواهد بود ولی در ابتدای سال آینده شاهد معرفی رسمی گلکسی اس 22 اولترا خواهیم بود.


کد مطلب: 65466

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65466/احتمال-برخورداری-سامسونگ-گلکسی-اس-22-اولترا-دوربین-200-مگاپیکسلی

ايتنا
  https://www.itna.ir