۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۴
محبوبیت چشمگیر قابلیت ویدیوهای کوتاه یوتیوب در مدت زمانی کوتاه

رقابت یوتیوب با تیک تاک با عرضه در 100 کشور مختلف جهان

ایتنا- سیستم ویدیویی جدید یوتیوب که در قالب ویدیوهای کوتاه به کاربران اجازه ارائه محتوایی متفوات می‌دهد توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.
رقابت یوتیوب با تیک تاک با عرضه در 100 کشور مختلف جهان
سیستم ویدیویی جدید یوتیوب که در قالب ویدیوهای کوتاه به کاربران اجازه ارائه محتوایی متفوات می‌دهد توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، این قابلیت که در ابتدای کار به صورت محدود عرضه شده بود، در حال حاضر در بیش از 100 کشور دنیا برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.
 
همانطور که اشاره شد در ابتدای کار این نوع از ویدیو در ابتدای سال 2021 در کشور هندوستان و به صورت محدود به کاربران ارائه شد به صورت مستقیم برای رقابت با سیستم مشهور و محبوب تیک تاک ساخته شده است.
 
 
 
پس از موفقیت دوره آزمایشی در شبه قاره هندوستان، این قابلیت به کاربران سایر کشورها نیز عرضه شد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویدیوهای بسیار کوتاهی را در یوتیوب عرضه کنند که به سادگی می‌تواند محتوای سرگرم کننده ولی غیر درگیر کننده‌ای را برای کاربران محیا سازد.
 
فیلم‌های قابل استفاده در این فرمت ویدیو نهایتا می‌توانند یک دقیقه طول داشته باشند و به این ترتیب به صورت مستقیم با تیک تاک قابل مقایسه خواهد بود.
 
به این ترتیب به زودی شاهد نسل جدیدی از تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب خواهیم بود و احتمال دارد که بخش عمده‌ای از کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی به این قابلیت روی خوش نشان داده و به یوتیوب مهاجرت کنند.
کد مطلب: 65464
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام