۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳

مودم روتر Utel-L443، مودم نسل چهار مناسب استفاده گروهی و با راندمان عالی

ایتنا - مودم روتر Utel-L443  سخت‌افزاری ایده‌آل در این زمینه است که از سوی همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور عرضه شده است.
مودم روتر Utel-L443، مودم نسل چهار مناسب استفاده گروهی و با راندمان عالی

برای شهروندان، امروزه دسترسی به اینترنت شاید مهم‌ترین نیاز روزمره باشد، چرا که اکثر قریب به اتفاق کارها و نیازهای روزانه از طریق اینترنت انجام می‌گیرد، و از این رو، دسترسی به محصولات و خدماتی در این زمینه، عموما در سبد نیازهای همه دیده می‌شود.

یک محصول سخت‌افزاری مهم در این میان، مودم است که دسترسی به اینترنت را در میان تعداد بیشتری از کاربران به اشتراک می‌گذارد. در اینجا با یک محصول کاملا مناسب، و نیز قابل اعتماد آشنا می‌شوید که بطور کامل می‌تواند نیازهای شما را برآورده سازد.

مودم روتر Utel-L443  سخت‌افزاری ایده‌آل در این زمینه است که از سوی همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور عرضه شده است. محصولات همراه اول از قبیل مودم همیشه جزو محصولات قابل اعتماد بوده و هست. این مدل در مقایسه با مودم هائی که این روزها در بازار وجود دارد دارای قیمت مناسب‌تر و مهم‌تر از آن، امکانات بیشتر و قابلیت‌های فنی برتر است.

نگاهی به مشخصات فنی مودم روتر Utel-L443 4G
مودم Utel-L443 یک مودم نسل چهار رومیزی است که از منبع برق شهری تغذیه می‌گردد،‌ و  با قرار دادن یک سیم کارت نسل چهارم همراه اول در آن، امکان دسترسی تا 32 نفر به شبکه اینترنت پرسرعت نسل چهارم همراه اول را به صورت شبکه وای فای فراهم می‌کند، ضمن آن که چهار کاربر نیز قادر خواهند بود از طریق پورت LAN به مودم جهت استفاده از اینترنت متصل شوند؛‌ همانطور که پیداست، این در واقع چیزی بیش از نیاز یک خانواده معمولی است، بلکه احتیاجات یک دفتر اداری یا فضای اشتراکی کاری رایج را بخوبی برآورده می‌سازد و دسترسی کاربران مجموعه به سریع‌ترین اینترنت نسل چهارم ممکن می‌کند.
نکته شایان توجه اینکه در بازار فعلی و با توجه به افزایش قیمت اقلام سخت‌افزاری به ویژه در زمینه مودم و روتر، محصول مورد بحث که از سوی همراه اول عرضه می‌گردد، از نظر اقتصادی به صرفه است و علاوه بر اطمینان به برند و گارانتی آن، مزایای جنبی ارزشمندی است.
 


جعبه مودم Utel-L443 4G حاوی چیست؟
اقلامی که در بسته دریافتی این محصول عرضه می‌گردد عبارتند از:
مودم، آداپتور برق، کابل LAN-RJ45 ، دو آنتن خارجی اضافی، دفترچه راهنما،‌ و یک کارت هدیه سیم کارت اعتباری(علاوه بر سیم کارت همراه مودم، یک کارت فعالسازی نیز وجود دارد که با مراجعه به مراکز فروش یا خدمات همراه اول، یک سیم کارت اعتباری رایگان دریافت نمود.)

امتیاز عالی Utel-L443 4G
علاوه بر قابلیت‌های فنی که برای این مودم برشمرده شد، یک برگ برنده طلایی نیز وجود دارد که برتری ویژه‌ای بدان می‌بخشد: بسته اینترنت هدیه 300 گیگابایتی!
همه کاربران اپراتورها که مدام در گیر و دار انتخاب و خرید و تمدید بسته اینترنتی برای تامین نیاز روزمره خود هستند،‌ بخوبی واقفند که علاوه بر مودم سخت‌افزاری، مهم‌ترین نیاز، دسترسی به اینترنت سریع، مطمئن، و به‌صرفه است و این دقیقا همان برگ برنده‌ایست که همراه اول به مودم خود چسبانده است: 300 گیگابایت اینترنت رایگان برای مصرف یک سال.

گفتنی است در این محصول، یک سیم کارت دیتا وجود دارد که با فاصله 24 ساعت پس از تحویل به مشتری، بطور خودکار فعال خواهد گردید، هر چند کاربر می‌تواند بلافاصله با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت همراه اول، راسا آن را فعال نماید. با فعال شدن سیم‌کارت جدید، بسته خوشامدگویی یک گیگابایتی به کاربر اهدا می‌گردد، تا اینکه با ارتباط با اینترنت و انجام فعالیت، 24 ساعت بعد، بسته اینترنت هدیه اصلی یعنی 300 گیگابایت یکساله نیز فعال شده و در اختیار خریدار قرار بگیرد. (البته بدیهیست که این بسته اینترنت رایگان، صرفا با قرار دادن سیم‌کارت مزبور بر روی همین مودم قابل بهره‌برداری خواهد بود.) 

بدین ترتیب، ترکیب مجموعه یک مودم مناسب و سریع و قابل اعتماد، به همراه یک بسته اینترنت رایگان بسیار حجیم، محصولی کاملا وسوسه‌برانگیز و کارآمد برای کاربران خواهد بود.



 
کد مطلب: 65462
برچسب ها: مودم همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام