۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۵

یک گوشی سامسونگ با دو اسم و اندکی تفاوت!

ایتنا - ​​​​​​​به تازگی مشخصات یک موبایل جدید سامسونگ فاش شده که با دستگاهی که سال گذشته عرضه شده، کاملا یکسان است و فقط تمایزهای اندکی میان دو دستگاه وجود دارد.
یک گوشی سامسونگ با دو اسم و اندکی تفاوت!

 شیوه نام گذاری محصولات تولید کنندگان موبایل هر روز پیچیده‌تر می‌شود، به طوری که یک موبایل در بازارهای مختلف چند نام دارد یا از یک نام برای موبایل‌های مختلف در بازار متفاوت استفاده می‌شود.

در این میان به نظر می‌رسد سامسونگ نیز موبایلی با نام سردرگم کننده «گلکسی ام ۲۱ نسخه ۲۰۲۱» به بازار عرضه خواهد کرد. شماره مدل این دستگاه در کنسول گوگل پلی نیز رصد شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، همزمان هیچ ویژگی جدیدی از دستگاه فاش نشده که بتوان آن را با گلکسی ام ۲۱ مقایسه کرد. درهمین راستا گزارشی جدید تمام ویژگی‌های این موبایل را فاش کرده است. با توجه به این اطلاعات «گلکسی ام ۲۱ نسخه ۲۰۲۱» نسخه صد در صد مشابه گلکسی ام ۲۱ است. البته یک تمایز کوچک میان دو دستگاه وجود دارد.

به عبارت دقیق‌تر به نظر می‌رسد موبایلی که سال گذشته عرضه شده نسخه جدید ۲۰۲۱ این موبایل یک دستگاه ارزان قیمت در سری ام باشد. اگر همانطور که گفته شد، مشخصات هر دو دستگاه یکسان باشد، گلکسی ام ۲۱ ادیشن ۲۰۲۱ نمایشگری ۶.۴ اینچی AMOLED و پردازشگر ۸ هسته‌ای Exynos SoCخواهد داشت. همچنین RAM این دستگاه ۸ و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

پشت این دستگاه نیز ۳ دوربین نصب می‌شود که به ترتیب ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیسل هستند. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود. استفاده از سخت افزارهای یکسان در هر دو موبایل به معنای آن است که احتمالاً در موبایل نسخه ۲۰۲۱ میلادی از یک باتری ۶ هزار میلی آمپری و قابلیت شارژ ۱۵ واتی استفاده می‌شود.

موبایل گلکسی ام ۲۱ سال گذشته با اندروید ۱۹ عرضه شد. اما موبایل جدید با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. جالب آنکه گلکسی ام ۲۱ نیز به تازگی آپدیت برای اندروید ۱۱ دریافت کرده است. بنابراین این دو دستگاه در حقیقت یک موبایل هستند که به دلایلی دو نام دارند.
کد مطلب: 65435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام