۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
رپرتاژ آگهی

عملکرد نرم افزار دندانپزشکی

با استفاده از این نوع نرم افزار پزشکی می توانید به این مسئله دسترسی داشته باشید که معالجات در چه زمانی انجام گرفته است و چه افرادی مراقبت ها را انجام می دهند. همچنین این امکان را خواهید داشت که به سادگی اطلاعاتی را در ارتباط با وضعیت بیماران داشته و بر روی برنامه روزانه کلینیک تسلط کاملی داشته باشید.
عملکرد نرم افزار دندانپزشکی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همان طور که می دانید نرم افزار پزشکی باعث می شود که روند درمان بسیار ساده تر انجام بگیرد. یکی از این نرم افزارها متعلق به مدیریت دندانپزشکی است که باعث می شود کارها ساده تر انجام بپذیرد. مهم ترین مسئله در ارتباط با مدیریت لابراتوار و کلینیک های دندانپزشکی موضوع برنامه ریزی است زمانی که شما بتوانید از یک سامانه مخصوص برنامه ریزی منظم پیروی کنید فرایندهای دیگر کاری تان نیز به سادگی انجام می پذیرد.
با استفاده از این نوع نرم افزار پزشکی می توانید به این مسئله دسترسی داشته باشید که معالجات در چه زمانی انجام گرفته است و چه افرادی مراقبت ها را انجام می دهند. همچنین این امکان را خواهید داشت که به سادگی اطلاعاتی را در ارتباط با وضعیت بیماران داشته و بر روی برنامه روزانه کلینیک تسلط کاملی داشته باشید.

 اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار دندانپزشکی سلاک طب تنها با یک کلیک.

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی به پزشکان و تیم آن ها اجازه می دهد که به تاریخچه درمان بیماران دسترسی داشته باشند و این عملکرد را تنها با ورود به سیستم انجام بدهند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان برقراری ارتباط، مدیریت اسناد و مدارک همچنین برنامه ریزی که در ارتباط با درمان بیماران را به وجود می آورد.
با استفاده از نرم افزار پزشکی دیگر نیازی نیست مانند گذشته قفسه هایی پر از پرونده های پزشکی را نگهداری کنید. بلکه می توانید با بهره گیری از نرم افزار مدیریت لابراتوار و مطب دندانپزشکی پرونده ها را به شکل دیجیتالی ذخیره کنند و به سرعت به اطلاعات بیماران و برنامه ای که برای درمان آن ها پیش بینی شده دسترسی داشته باشید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان یادداشت برداری است که با سرعت زیاد و به آسانی به ایجاد، پیگیری و مکان یابی یادداشت های بالینی می پردازد. با استفاده از امکانات اتوماسیون این توانایی را خواهید داشت که به نوبت دهی آنلاین دسترسی داشته و فرایند پذیرش، یادآوری صورتحساب تسلط داشته باشید و به این ترتیب به میزان زیادی در زمان صرفه جویی کنید.
از دیگر عملکردهای این نرم افزار پزشکی امکان استفاده از سیستم اس ام اس است که به کمک آن می توانید برای ایجاد تعامل میان تیم پزشکی و بیماران از آن بهره بگیرید.

چرا باید از نرم افزار مطب استفاده کنیم؟

 
ننرم افزار

استفاده از نرم افزار پزشکی در اماکن درمانی و بهداشتی باعث می شود که کیفیت سرویس های ارائه شده بالاتر رفته و در نهایت منجر به رضایت مراجعه کنندگان شود. از این رو پزشکانی که برای کار خود ارزش زیادی قائل هستند از این نرم افزار برای بهبود عملکرد خود بهره می گیرند. به کارگیری این نرم افزار باعث می شود که اطلاعات مربوط به بیماران به سهولت در اختیار کاربران قرار بگیرد. امکان اجرای نظم و برنامه ریزی دقیق برای نوبت دهی باعث می شود که مقدار زیادی در زمان صرفه جویی شود. با استفاده از این نرم افزار این امکان وجود دارد که به بهترین نحو ممکن زمان نوبت بیماران یادآوری شود.

تهیه نرم افزار مطب با لمس لینک https://selakteb.com/product/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B7%D8%A8/  
این نوع نرم افزار به پزشکان اجازه می دهد که به دستگاه های پزشکی متصل شوند همچنین درصد خطا را به میزان زیادی کاهش می دهد. نرم افزار مطب امکانات زیادی را در اختیار پزشکان قرار می دهد که شامل دسترسی به سرویس های نوبت دهی، مدیریت پرونده ها، مالی و حضور پزشکان در ساعت مختلف در کلینیک ها را می دهد و این قابلیت را دارد که اطلاعات بیماران را به صورت محرمانه حفظ کند.

امکانات نرم افزار داروخانه

 
نرم افزار پزشکی

با توجه به پیشرفت دنیای دیجیتال داروخانه ها نیز با استفاده از نرم افزار پزشکی می توانند به سمت مکانیزه شدن پیش بروند. نرم افزار داروخانه این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که سرعت انجام کار را بهبود ببخشند و در کنار آن از قابلیت هایی نظیر دریافت گزارشات هوشمند و نظارت آنلاین حتی در بیرون از محیط داروخانه را به کاربران می دهد.
دیدن اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار داروخانه سلاک طب
امکان تعریف مراجعه کننده ها با قابلیت جستجوی ویژه
امکان تعیین نظارت برای هر پزشک به دو روش در هر بیمه
امکان تنظیم فاکتورهایی برای چاپ در سازمان های پشتیبانی کننده برمبنای نیازهای مربوطه
امکان دسترسی به مالیات و عوارض ارزش افزوده برای داروها و کالاهای بهداشتی
امکان خصوصی سازی بارکد بارکدهای گوناگون برای هر دارو ساخته شده توسط شرکت های متنوع
کنترل تداخل ها و تشابهات دارویی
این نرم افزار به کاربران در داروخانه ها این امکان را می دهد که به شکل کاملا آنلاین به آپدیت قیمت و شرایط داروها از سایت های پشتیبان و موسسات بیمه کننده دسترسی داشته باشند.
امکان ثبت نسخه ها به شکل هم زمان در یک سازمان بیمه به وسیله چند کاربر مختلف
تایید نسخه های اینترنتی به شکل آنلاین از بخش سیستم ثبت نسخه ها
امکان دسترسی به اعلام گزارش های صندوق برمبنای فاکتورهایی که کاربران تعیین کرده اند.
امکان ذخیره فیش های مربوط به صندوق
این نرم افزار می تواند به وسیله پیام کوتاه دستورات مربوط به دارو و اطلاعات آن را برای بیماران بفرستد.
کاربران با بهره گیری از این نرم افزار می توانند به سادگی به کسری های بیمه، دسترسی داشته باشند. همچنین میزان دقت را در هنگام فرایند نسخه پیچی و قابلیت حسابرسی طراحی شده است. کاربران برای ایجاد تسریع در امور و سهولت در انجام کارها این نرم افزار را نصب می کنند.
 
کد مطلب: 65405
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام