۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۵

برنامه ویژه مایکروسافت برای ویندوز 11: رودررویی مستقیم با اپل

ایتنا – این شرکت با استفاده از رویکردی که iOS و مک را محبوب کرده است، پوسته ظاهری سیستم عامل ویندوز 11 را ساده ولی جذاب‌تر طراحی کرده است.
برنامه ویژه مایکروسافت برای ویندوز 11: رودررویی مستقیم با اپل
برای مدت‌های بسیار طولانی، شرکت اپل شمشیر را از رو بسته و خودش را به عنوان دشمن مایکروسافت معرفی کرده بود، ولی به نظر می‌رسد اکنون زمان واقعی روبرو شدن این شرکت با استراتژی خودش فرا رسیده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Cnet، برای سالیان سال، کمپانی اپل، مایکروسافت را مورد تمسخر قرار می‌داد و عملا سیاست‌های خود را به عنوان یک "ضدمایکروسافت" تمام عیار تثبیت کرده بود، ولی این بار نوبت به مایکروسافت رسیده است که با نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی ویندوز 11 خودش را به عنوان یک ماهیت ضد اپل مطرح کند.
 
نخسیتن ابزار مایکروسافت برای رسیدن به این هدف، ساده‌سازی ساختار طراحی است. این شرکت با استفاده از رویکردی که iOS و مک را محبوب کرده است، پوسته ظاهری سیستم عامل ویندوز 11 را ساده ولی جذاب‌تر طراحی کرده است.
 
در عین حال بدیهیست که این سادگی باید با تغییر نیز همراه باشد، و به همین دلیل نیز مایکروسافت رویکردی جدید در امکان تعامل با دستگاه را در پیش گرفته و روش‌های نوآورانه‌ای را به کاربران ارائه نموده است.
 
 ویندوز 11
 
از سوی دیگر نیز مایکروسافت قصد دارد تا روند ارائه به‌روزرسانی رایگان را نیز ادامه بدهد و بر همین اساس نیز بیشترین تعداد دستگاه ممکن قابلیت مهاجرت و به‌روزرسانی به ویندوز 11 را خواهند داشت، و این امتیازی بزرگ برای نسخه جدید سیستم عامل غول نرم‌افزاری جهان خواهد بود.
 
بر اساس گفته ساتیا نادلا، ویندوز 11 قرار است تا جایی باشد که چیزهایی بزرگ‌تر از ویندوز نیز می‌توانند ظهور کنند. به همین دلیل نیز نرم‌افزارهای اندرویدی نیز بر روی این سیستم عامل قابل استفاده خواهند بود.
 
نادلا به صورت غیرمستقیم شرکت اپل را خطاب قرار داده و گفته است: «به نظر ما قرار است تا سیستم‌های عامل و دستگاه‌ها بر اساس نیازهای کاربران شکل بگیرند و نباید شاهد روند برعکس این موضوع باشیم. ما می‌خواهیم تا سدهایی که معمولا در بازار امروزی وجود دارند را برداشته و یک انتخاب واقعی را به مشتریان ارائه کنیم.»
 
کد مطلب: 65401
برچسب ها: اپل مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام