کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

فوت کوزه گری افزایش فروش در اینستاگرام

13 تير 1400 ساعت 13:29

اگر افزایش فروش در اینستاگرام را همان قله‌ای بدانیم که می‌خواهیم به آن برسیم نیاز است شما آشنایی خوبی با الگوریتم اینستاگرام داشته باشید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



فرقی ندارد یک کسب وکار بزرگ داشته باشید یا کوچک، فروش در اینستاگرام قواعد خاص خودش را دارد. افرادی که رازهای فروش اینستاگرامی را می‌دانند با 200 نفر فالوور هم فروش خوبی دارند. دقت کردید به جای گفتن 200 تا فالوور گفتیم 200 نفر. خوب این‌ها چه فرقی می‌کنند؟
اولین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام دانستن همین نکته است. فالوورهای شما انسان هستند. پس از رفتارهای ربات گونه یا خشک و بدون احساس به شدت پرهیز کنید.
دومین نکته را می‌خواهیم با یک مثال به شما توضیح دهیم:
فرض کنید شما یک کوهنورد هستید و می‌خواهید به قله برسید. برای این هدف شما باید آشنایی لازم با مسیر، تجهیزات کامل و  یک راهنمای باتجربه داشته باشید. اگر افزایش فروش در اینستاگرام را همان قله‌ای بدانیم که می‌خواهیم به آن برسیم نیاز است شما آشنایی خوبی با الگوریتم اینستاگرام داشته باشید.

الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که اگر تعامل مخاطب به وجود نیاید (عدم لایک،کامنت، ذخیره، اشتراک گذاری) پست‌های بعدی به کاربران نمایش داده نمی‌شود. زیرا اینستاگرام عدم تعامل کاربر را بر مبنای پایین بودن کیفیت محتوا می‌گذارد. در نتیجه باید سعی کنید با تولید محتوای با کیفیت مخاطب هدف را به سمت پیج خود جذب کنید.


افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام
فالوور واقعی شخصی است که امروز یا در آینده به محصول یا خدمات شما احتیاج پیدا می‌کند؛ پس شما را دنبال کرده تا در روزی خاص از شما خرید کند.
اما بهتر است این سوال را از خود بپرسید از بین هزاران پیچ دیگری که محصولاتی مشابه شما دارند چرا افراد باید پیج شما را دنبال کنند؟ این روزها همه می‌دانند افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام فقط از طریق تولید محتوای متناسب و مورد نیاز مخاطبان و مشتریان است. شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید، برای افزایش فروش در اینستاگرام باید با آن­ها در ارتباط باشید تا سلیقه مخاطبان خود را بیشتر بدانید و متناسب با نیاز و دغدغه های آن‌ها به تولید محتوا بپردازید.
تولید محتوای مداوم و طبق اصول کاری، سخت و زمان‌بر است که اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای حفظ تداوم و کیفیت محتوای پیج شان آن را برون سپاری می‌کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ راز آماده تولید محتوای متناسب با کسب و کار شما برای افزایش فالور هدفمند در اینستاگرام است.
 
افزایش فروش در اینستاگرام
برای افزایش فروش در اینستاگرام تولید محتوای همیشگی و متناسب با مخاطبان هدف‌تان کافی نیست. اعتماد لازمه اصلی هر تجارتی است. برای ایجاد اعتماد و افزایش فروش راه‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:
-    منتشر کردن  صدا، تصویر یا متن رضایت مشتریان بعد از دریافت خریدشان 
-    مشاور باشید، نه فروشنده. اگر مشتری هر بار فقط سوال کرد؛ اما خرید انجام نداد باز هم با حوصله پاسخگوی سوالاتش باشید. به جای ناراحت شدن به دنبال علت نهایی نکردن خرید آن‌ها شوید. 
-    بعد از خرید مشتری را رها نکنید. خدمات پس از فروش، پرسیدن میزان رضایت مشتری از محصول خریداری شده باعث دلگرمی او می‌شود. یادتان باشد هر مشتری راضی چند مشتری جدید را به همراه دارد.
-    دادن یک هدیه کوچک یا تخفیف برای خرید دوم شوق افراد را برای خرید بعدی از شما چند برابر می‌کند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغات موثر انجام دهیم؟
حتما این ضرب المثل معروف را شنیده‌اید «هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است». تقریبا اکثر افراد به تبلیغات اعتماد ندارند و آن‌ها را نتیجه یک دروغ بزرگ می‌بینند؛ اما هر کسب و کاری برای شناخته شدن و فروش بیشتر به تبلیغات نیاز دارد. برای اینکه تبلیغات‌تان اثر بخشی بالایی داشته باشند بهتر است در قالب تجربه مشتری یا افراد مورد اعتماد مردم صورت گیرد. به این نوع تبلیغ  wom (word of mouth) یا تبلیغ دهان به دهان می‌گویند. در این نوع تبلیغ دو نکته کلیدی وجود دارد:
چه کسی (mouth) چه پیامی (word) را منتشر ‌کند؟
برای قسمت word شما باید یک محتوای با کیفیت، خلاق و جذاب را تولید کنید. برای قسمت (mouth) یا چه کسی تبلیغ شما را انجام دهد، بحث تخصصی‌تر می‌شود. برای اینکه تبلیغ‌تان به یک نتیجه مطلوب برسد باید از طرف کسانی معرفی شود که مردم به آن‌ها اطمینان دارند، مخاطب پیج‌شان با نوع تبلیغ شما متناسب است، در تبلیغات قبلی نتیجه خوبی را رقم زده‌اند، راندمان و مشارکت پیج‌شان بالاست.
قطعا بررسی تمام موارد بالا برای شما امکان‌پذیر نیست و بسیار زمان‌بر است. یکی از بهترین ‌راه‌ها این است که شما تبلیغات خود را به یک شرکت تبلیغاتی بسپارید. شرکت تبلیغاتی راز با بیش از سه هزار پیج اینستاگرامی همکاری دارد و با توجه به تجربه‌های قبلی تبلیغات با هر یک از پیج‌ها اطلاعات راندمانی دقیق و به روزی از آن‌ها دارد که به شما در راستای انتخاب بهترین پیج های اینستاگرامی کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید به جای تبلیغ در پیج‌های مختلف، اینفلوئنسرمارکتینگ را انتخاب کنید.  
اینفلوئنسرها به دلیل داشتن تعداد بسیار زیادی مخاطبِ همدل با معرفی یک محصول یا خدمات می‌توانند بهترین نمونه تبلیغات اینستاگرام باشند.

برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام قبل از مکان درست برای تبلیغ کردن، زمان درست تبلیغ از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. تا زمانیکه پیج کسب و کار شما تعداد مناسبی محتوای باکیفیت و جذاب نداشته باشد هرگونه تبلیغاتی با شکست مواجه می‌شود. اگر پست‌های پیج شما از نظر کیفیت یا تعداد از نظر کاربران قابل قبول نباشند، افراد هرگز شما را دنبال نمی‌کنند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ راز آماده‌ی همراهی کسب و کارهای خواهان موفقیت در فروش آنلاین است. ما از صفر تا صد در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.
 
 


کد مطلب: 65390

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65390/فوت-کوزه-گری-افزایش-فروش-اینستاگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir