کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان ساخت کلیپ‌های سه دقیقه‌ای به تیک‌تاک افزوده می‌شود

11 تير 1400 ساعت 2:22

ایتنا - اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک در هفته های آینده گزینه ای را معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای طولانی‌تر حداکثر سه دقیقه‌ای بسازند.




تیک تاک که به کاربران اجازه می‌دهد کلیپهای ویدیویی کوتاه حداکثر ۶۰ ثانیه ای ساخته و صدا و افکت ویژه به آن اضافه کنند، در سالهای اخیر محبوبیت گسترده ای در میان نوجوانان پیدا کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت رسانه اجتماعی تیک تاک در یک پست وبلاگ اعلام کرد طی هفته‌های آینده گزینه ای را برای ساخت ویدیوهای طولانی‌تر برای همه در تیک تاک عرضه کرده و برای جامعه جهانی خود انعطاف پذیری به منظور فیلمبرداری، بارگذاری و ویرایش ویدیوهای حداکثر سه دقیقه ای در تیک تاک را فراهم می کنیم.

موفقیت تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است باعث شده است بسیاری از شرکتهای شبکه اجتماعی خدمات ویدیوی کوتاه را به پلتفرم خود اضافه کنند. اینستاگرام که زیرمجموعه فیس بوک است، سرویس کلیپ‌های ویدیویی کوتاه معروف به ریلز را عرضه کرده و اسنپ چت هم نوامبر گذشته اسپات لایت را راه اندازی کرد.

تیک تاک روز چهارشنبه اعلام کرده بود بیش از هفت میلیون حساب متعلق به کاربران پایین ۱۳ سال را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ حذف کرده و گام قابل توجهی در راستای اجرای الزام سنی در این اپلیکیشن برداشته است. این شرکت اعلام کرد از بیش از ۱۱.۱ میلیون حسابی که به دلیل نقض دستورالعمل تیک تاک حذف شدند، ۷.۲۶ میلیون مورد متعلق به کاربرانی بود که سن آنها پایینتر از سن الزامی در دستورالعملها بود.

تیک تاک به دلیل اطلاعات وسیعی که توسط الگوریتم‌های پیشرفته این پلتفرم از کاربران جمع می کند و محبوبیتش نزد کاربران نوجوان توجهات زیادی را برانگیخته است. نیویورک تایمز سال گذشته گزارش کرده بود تیک تاک بیش از یک سوم از کاربران روزانه خود در آمریکا را به عنوان افراد ۱۴ سال یا پایینتر رده بندی کرده است.


کد مطلب: 65369

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65369/امکان-ساخت-کلیپ-های-سه-دقیقه-ای-تیک-تاک-افزوده-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir