۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۶

اشتراک لینک برای کاربران عادی اینستاگرام فعال می‌شود

ایتنا - اینستاگرام به تازگی آزمایشی را شروع کرده که به کاربران امکان می دهد با استفاده از یک استیکر استوری، به یک وب سایت لینک دهند.
اشتراک لینک برای کاربران عادی اینستاگرام فعال می‌شود


به گزارش ایسنا، مدتها اشتراک گذاری لینک در استوری امکانی بود که تنها برای معدودی از کاربران اینستاگرام فراهم بود. برای امکان اشتراک گذاری لینک، حساب کاربر باید از سوی اینستاگرام مورد بررسی قرار می گرفت یا بالاتر از ۱۰ هزار دنبال کننده داشت. در این صورت اینستاگرام اجازه می داد لینک در استوری کاربر با استفاده از ابزار Swipe-up گذاشته شود. اکنون تغییر چشمگیری در راه است و اینستاگرام در تلاش برای ایجاد تغییر متفاوتی است. این شرکت به سایت ورج اعلام کرده که آزمایشی را آغاز کرده که به شمار اندکی از کاربران اجازه می دهد با استفاده از یک استیکر استوری، به یک وب سایت لینک دهند.

هنوز معلوم نیست این پلتفرم نهایتا به همه کاربرانش اجازه خواهد داد در استوری به اشتراک گذاری لینک بپردازند یا خیر. ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام به سایت ورج اعلام کرد که هدف از این آزمایش دنبال کردن انواع لینکهایی است که کاربران پست می کنند و همچنین اطمینان از این موضوع است که کاربران از این ویژگی برای انتشار اسپم و اطلاعات نادرست استفاده نمی کنند. وی خاطرنشان کرد اینستاگرام امیدوار است امکان دسترسی کاربران به وب سایتهای خارج از این پلتفرم با استفاده از لینکی که در قالب استیکر ارائه می شود را فراهم کند.



بر اساس گزارش انگجت، اینستاگرام اخیرا در حال آزمایش تغییرات قابل توجهی در این پلتفرم بوده است. به عنوان مثال تا همین اواخر به نظر می رسید اینستاگرام هرگز به کاربران اجازه نخواهد داد از رایانه به اشتراک گذاری محتوا بپردازند اما این امر هفته گذشته تغییر کرد و این شرکت آزمایشی را شروع کرد که به بعضی از کاربران اجازه می داد چنین شیوه ارسال محتوا را امتحان کنند. همزمان اینستاگرام آزمایش دیگری را شروع کرد تا ببیند کاربران چکونه به پستهای پیشنهادی در فیدشان واکنش نشان می دهند.
کد مطلب: 65356
برچسب ها: اینستاگرام لینک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام