۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

چرا انتخابات بر بستر امن همراه اول برگزار شد؟

ایتنا - همراه اول، به عنوان بزرگترین و اولین اپراتور کشور، برای ششمین سال متوالی، با دارا بودن شبکه ارتباطی امن و پایدار، بیش از ۲۹۰۰۰ سایت برای برقراری ارتباط نزدیک به ۶۷۰۰۰ شعبه انتخاباتی، را در اختیار وزارت کشور قرار داد.
چرا انتخابات بر بستر امن همراه اول برگزار شد؟

همراه اول، به عنوان بزرگترین و اولین اپراتور کشور، برای ششمین سال متوالی، با دارا بودن شبکه ارتباطی امن و پایدار، بیش از ۲۹۰۰۰ سایت برای برقراری ارتباط نزدیک به ۶۷۰۰۰ شعبه انتخاباتی، را در اختیار وزارت کشور قرار داد.

انتخابات ریاست جمهوری امسال، در روز جمعه 28 خرداد ماه، توسط سرویس اتصال همراه اول، و با برقراری ارتباط میان شعب اخذ رأی به مرکز داده وزارت کشور، از ساعت 7 صبح برگزار شد. 
بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور، علاوه بر شعب اخذ رای، براساس اعلام این اپراتور، ترافیک دیتای مصرفی روز جمعه  کاربران (روز رای گیری)  همراه اول نسبت به جمعه گذشته، 3 درصد رشد داشته است که نشانه پایداری کامل شبکه اپراتور است.

در انتخابات این دوره ریاست جمهوری، همراه اول با کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور جهت احراز هویت رأی دهندگان با استفاده از شبکه گسترده خود همکاری کرده است.

دهم خردادماه امسال، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور ضمن بازید از مرکز مدیریت شبکه همراه اول و در دیدار با مدیرعامل این اپراتور با اشاره به بلوغ همراه اول در سالیان اخیر در فراهم کردن بستر فنی انتخابات، رضایت کامل خود را از خدمات همراه اول در برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیکی اعلام کرده و گفته بود که در آخرین دوره انتخابات که از بستر همراه اول استفاده شد، بیش از ۹۹ درصد شعبات در گستره پوشش شبکه همراه اول بودند.

اما چرا برگزاری انتخابات بر بستر شبکه همراه اول انجام شد؟
 

همراه اول با دارا بودن بیش از 16هزار سایت فعال 4G و بیش از 18 هزار سایت فعال 3G، بیشتر تعداد مشترکان اینترنت موبایل و بیشترین تعداد سایت فعال در کشور، جایگاه ویژه‌ای را از میان سایر اپراتورها به خود اختصاص داده است.
 
 
اپراتور اول کشور، همچنین با دارا بودن 1323 شهر و بیش از 44هزار روستای تحت پوشش، بیشترین امکان برای در اختیار گذاشتن سیستم‌های ارتباطی و اینترنت را برای مناطق مختلف کشور فراهم آورده است. 
 
کد مطلب: 65278
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام