۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

فناوری‌ها چه تاثیری بر صنعت بازی می‌گذارند؟

ایتنا - این درک ماست که فناوری سهم بزرگی در پیشرفت‌های عظیم بازی‌ها دارد تا مانند امروز محبوبیت بیشتری داشته باشد و اگر این پیشرفت‌های فنّاورانه نبود، بازی‌ها امروز نیز به این محبوبیت می‌رسند؟
فناوری‌ها چه تاثیری بر صنعت بازی می‌گذارند؟

سبک زندگی به‌قدری پیشرفت کرده است که اکنون در زندگی ما ادغام‌شده است. با تکامل بازی‌های موبایل، اکنون بیش از هر زمان دیگری مطرح‌شده است. برای بسیاری، این ممکن است فقط یک روش سرگرم‌کننده برای استراحت یا گذراندن وقت باشد اما برای جامعه بازی ، چیزی فراتر از این است.

مطمئناً این باعث تعجب می‌شود که چگونه بازی ناسالم دیده می‌شود و اکنون به یکی از سریع‌ترین و سودآورترین صنایع تبدیل‌شده است. با پیشرفت‌های جدید و منحصربه‌فرد هرساله ازجمله معرفی بازی‌های واقعیت مجازی ، بازی برای بسیاری از افراد حرفه‌ای شده است و همچنین صنعت توسعه بازی را تحریک می‌کند.

این درک ماست که فناوری سهم بزرگی در پیشرفت‌های عظیم بازی‌ها دارد تا مانند امروز محبوبیت بیشتری داشته باشد و اگر این پیشرفت‌های فنّاورانه نبود، بازی‌ها امروز نیز به این محبوبیت می‌رسند؟

منشأ بازی
طلوع کنسول خانگی در سال 1967 با یک نمونه اولیه سیستم بازی ویدیویی چندنفره ، چند برنامه‌ای قابل پخش در تلویزیون معروف به "جعبه قهوه‌ای" بود. در سال 1989 ، نینتندو با رواج بازی دستی‌دستی با انتشار دستگاه بازی ویدیویی 8 بیتی Game Boy و بازی اغلب همراه Tetris ، بار دیگر موج زد.

اوایل تا اواسط دهه 1990 شاهد انتشار تعداد زیادی بازی محبوب در کنسول‌های Sega و NES بود که در آن زمان رقیب بودند ، ازجمله امتیازات جدید مانند Street Fighter II و Mortal Kombat. سبک بازی به شکلی که ما آن را می‌شناسیم ، در اوایل دهه 2000 شکل گرفت ، زمانی که پیشرفت‌های فن‌آوری در اینترنت با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کرد که اینترنت در مکان‌های عمومی قابل‌دسترسی بود.

با دسترسی 3.2 میلیارد نفر به اینترنت در سراسر جهان ، حداقل 1.5 میلیارد نفر با دسترسی به اینترنت بازی‌های ویدیویی را انجام داده‌اند. علاوه بر این ، خدمات شبکه مانند PSN Sony به بازی‌های چند نفرِ آنلاین کمک کرد تا رکوردهای جدیدی ثبت کنند.

سونی بر بازار بازی‌های ویدیویی تسلط داشت و این کار را در نسل بعدی نیز ادامه خواهد داد. درواقع ، پلی‌استیشن 2 که در سال 2000 منتشر شد ، با بازی‌های اصلی پلی‌استیشن سازگار بود و به پرفروش‌ترین کنسول بازی در تمام دوران تبدیل شد.

تبدیل‌شدن به بخشی از زندگی مردم
با دسترسی آسان به بازی‌ها‌، کنسول‌های بازی و اینترنت ، این فناوری به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان اجازه می‌داد از بازی به‌عنوان یک علاقه و فعالیت مشترک لذت ببرند. گزارش اخیر ESA بازی [PDF] نشان داد که 54 درصد از بازیکنان مکرر احساس می‌کنند که سرگرمی آن‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا با دوستانشان ارتباط برقرار کنند و 45 درصد از بازی‌ها به‌عنوان راهی برای گذراندن وقت با خانواده خود استفاده می‌کنند.

سازمانی موسوم به Qutee ، تحقیقاتی را از طریق یک پلتفرم بحث محور انجام داد که به گیمرها صدا می‌داد و نظرات آن‌ها را در مورد مزایای بازی می‌پرسید. حدود دوسوم گیمرها ادعا کردند که هنگام بازی کردن با حداکثر 5 دوست ملاقات کرده‌اند و 37٪ دیگر گفته‌اند که حتی بیشتر هم می‌شوند. بازی در کنار هم ثابت کرده است که یخ‌شکن خوبی در طول این سالها است و طبیعی است که با توجه به موضوعات مشترک و زمان صرف شده با یکدیگر ، به دوستی‌های محکم منجر شود.

بازی به‌عنوان یک انتخاب شغلی برای امرارمعاش
همان‌طور که تصور می‌شود تصور یک حرفه در بازی در چند دهه پیش غیرمعمول است ، بسیار طبیعی است که وقتی مردم در مورد حرفه خود صحبت می‌کنند ، مردم وقتی به بازی اشاره می‌کنند ، اشاره می‌کنند.

طبق یک پست وبلاگ منتشرشده توسط دانشگاه مورداک ، هشت شغل موفق وجود دارد که می‌تواند در صنعت بازی دنبال شود ، یعنی. طراح بازی ، توسعه‌دهنده نرم‌افزار و برنامه‌نویس بازی ، مهندس صوتی ، انیماتور بازی ، بازیگر هنرمند ، مفسران و مترجمان ، آزمایش‌کننده بازی و گیر حرفه‌ای

برای اولین بار، فناوری این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از طریق صنعت بازی درامد کسب درآمد و درآمد خود را به دست آورید، خواه در توسعه بازی‌ها مشارکت داشته باشید و خواه یک بازیکن حرفه‌ای باشید که فقط از طریق برنده شدن در مسابقات اسپانسر و حمایت‌های مالی شخصی درآمد کسب کنید. مثل ورزشکاران حرفه‌ای

فقط به دلیل تکنولوژی امکان‌پذیر است
بازی‌های آنلاین مسیری طولانی را طی کرده است و معرفی گوشی‌های هوشمند صنعت بازی‌های آنلاین را به امروز رسانده است. بسیاری از بازی‌ها برای گیمرهای گاه‌به‌گاه نیز معرفی می‌شوند که فقط چند دقیقه وقت دارند. گسترده‌ترین مخاطب ممکن است به‌طور طبیعی به بازی‌هایی که آسان و سرگرم‌کننده هستند ، جلب شود.

تلفن‌های هوشمند با ارائه بازی‌های مطابق باسلیقه شخصی این امکان را فراهم می‌کنند. صنعت بازی آنلاین تا حد زیادی AR و VR را در خود جای‌داده است. هم‌اکنون گیرها می‌توانند از هدست های VR استفاده کنند تا در دنیای غوطه‌وری بازی غرق شوند. علاوه بر این ، اطمینان از پرداخت آسان‌تر و مطمئن‌تر این اعتماد را می‌دهد که مردم می‌توانند بدون نگرانی از کلاه‌برداری ، خریدهای اینترنتی انجام دهند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 65251
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام