کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه ویژه مایکروسافت برای رخداد 24 ژوئن، ویندوز 11 در راه است؟

سايت خبری ايتنا , 26 خرداد 1400 ساعت 11:37

ایتنا- مایکروسافت به منظور ترغیب کاربران به گمانه زنی در رابطه با محصول عرضه شده در رخداد 24 ژوئن از روش خلاقانه موسیقی استفاده کرده است.


مایکروسافت به منظور ترغیب کاربران به گمانه زنی در رابطه با محصول عرضه شده در رخداد 24 ژوئن از روش خلاقانه موسیقی استفاده کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، مایکروسافت برای اشاره به این که در رخدادی که در تاریخ 24 ژوئن برگزار می‌شود قرار است از چه چیزی رونمایی کند از روشی خلاقانه استفاده کرده است. این کمپانی با انتشار یک موسیقی که در واقع نوع ریمیکس از اهنگ آغازین ویندوز 95، XP و 7 است، کاربران را برای گمانه زنی درباره این مراسم ترغیب کرده است.
 
جالب است بدانید که این ریمیکس با کاهش سرعت 4000 درصدی اهنگ‌های آغازین نسخه‌های یاد شده ویندوز ساخته شده است و همین امر نیز باعث شده است که طول این قطعه به 11 ثانیه برسد. به همین دلیل بسیاری از افراد گمان می‌کنند که مایکروسافت با این کار به صورت تلویحی به رونمایی از ویندوز 11 اشاره کرده است.
 

 
 
این که بتوان کاربران را به تفکر درباره رابطه بین کاهش سرعت اهنگ‌های اغازین یاد شده و به روز رسانی بعدی سیستم عامل ویندوز وا داشت، استراتژی بسیار هوشمندانه است.
 
 اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا مایکروسافت به ریمیکس هایی که تا کنون از این آهنگ‌های آغازین توسط هنرمندان علاقه مند به فناوری ساخته شده است توجه نکرده است؟ در هر صورت این قطعه نیز تا حد زیادی آرامش بخش از آب در آمده است و مشاهده ویدیویی که تصاویر نسخه‌های قدیمی ویندوز را با نوای این قطعه پخش می‌کند، حس نوستالژیکی را در وجود تمامی کاربران ویندوز زنده می‌کند.
 
این ژانر این روزها در ساوندکلاود از محبوبیت خاصی برخوردار شده  و البته مخالفان و موافقان زیادی هم داشته است. در هر صورت استفاده از این سبک توسط مایکروسافت برای ترغیب مردم به مشاهده رخداد 24 ژوئن موضوعی حایز اهمیت است و قدرت بازاریابی این کمپانی را به رخ می‌کشد.


کد مطلب: 65242

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65242/برنامه-ویژه-مایکروسافت-رخداد-24-ژوئن-ویندوز-11-راه

ايتنا
  https://www.itna.ir