۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۹
بزرگ‌ترین عملیات وزارت نیرو برای کشف دستگاه غیرمجاز رمزارز:

۲ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در ۲۶ استان کشف شد

ایتنا - «اطلاعات هموطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را در این سامانه ثبت می‌کنند، به طورکامل محرمانه باقی خواهد ماند.»
۲ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در ۲۶ استان کشف شد
به گفته سخنگوی صنعت برق کشور، مطابق گزارش‌های مردمی و «در یک عملیات از پیش طراحی شده» در یک روز بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده بودند، کشف و جمع آوری شد.

به گفته مصطفی رجبی مشهدی، این برنامه یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های همزمان از پیش طراحی شده بود که با اخذ گزارش‌های مردمی و هماهنگی ۳۵ شرکت توزیع نیروی برق در ۲۶ استان، با همکاری مشترک عوامل حراستی و فنی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی به انجام رسید.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند اطلاعات خود در باره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات ثبت کنند تا رسیدگی شود. وی افزود «اطلاعات هموطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را در این سامانه ثبت می‌کنند، به طورکامل محرمانه باقی خواهد ماند.»

به گزارش ایرنا، سامانه‌ مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) برای  اجرای ماده (۲۵) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری راه‌اندازی شده است و مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایت ها و درخواست‌های مردم در حوزه‌ خدمات برق رسیدگی می کند.

طبق اعلام قبلی سخنگوی صنعت برق، کسانی که نسبت به معرفی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز اقدام کنند پاداش ۱۰ تا ۲۰ میلیونی دریافت خواهند کرد.
 
کد مطلب: 65232
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام