۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶
توسط گوگل بررسی می‌شود

افزایش عمر باتری با خاموش شدن اپ‌های پس زمینه

ایتنا - گوگل با ارسال پرشسنامه‌ای برای توسعه دهندگان اپلیکیشن قصد دارد جزییات روند چالش خاموش کردن اپ های پس زمینه برای حفظ عمر باتری توسط تولید کنندگان موبایل را بررسی کند.
افزایش عمر باتری با خاموش شدن اپ‌های پس زمینه


امروزه موبایل‌ها با ویژگی مخصوصی ارائه می‌شوند که با حذف کردن اپ های غیر ملزوم و پردازشگرها در پس زمینه دستگاه، عمر باتری آن را افزایش می‌دهند.

به گزارش ایتنا از مهر، اما گاهی اوقات این روند روی عملکرد اپلیکیشن‌ها تأثیر می‌گذارد. در همین راستا گوگل از توسعه دهندگان اپ خواسته پرسشنامه‌ای را تکمیل کنند و توضیح دهند عملکردهای محدودسازی فعالیت اپ از سوی تولید کنندگان موبایل چه تأثیر روی اپلیکیشن‌ها دارند.

در این پرسشنامه گوگل از توسعه دهندگان اپ پرسیده است: اگر اپلیکیشن شما به دلیل حفظ عمر باتری حذف می‌شود، جزئیات دقیق را ذکر کنید.

این شرکت علاوه بر جزئیات مختلف از توسعه دهنگان می‌خواهد نام سازندگان تجهیزات اصلی را ذکر کنند که مسئولیت محدودیت اپ را بر عهده دارند.

گوگل قبل از ارائه اندروید ۱۱، طرحی برای حل چالش حذف اپلیکیشن‌های پس زمینه ارائه کرد تا توسعه دهندگان کنترل بیشتری بر محصولات خود داشته باشند.

نسخه‌های جدیدتر اندروید سیستم‌های مدیریت منابع بهتری دارند تا به این ترتیب اپ های مهم درپس زمینه روشن بمانند. اما سازندگان تجهیزات اصلی راهی دیگر برای خاموش کردن آنها یافته‌اند و همین امر به برخی توسعه دهندگان خسارت زده است.

در فهرست تولید کنندگان موبایلی که به خاموش کردن اپ های پس زمینه مشهور هستند، نام شرکت‌های سامسونگ، نوکیا و وان پلاس دیده می‌شود.
کد مطلب: 65224
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام