۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰

نصب شارژ خانگی Electrify America برای خودرو برقی آسان‌تر می‌شود

ایتنا - محفظه سیاه این شارژر ضدآب است تا امکان نصب آن در داخل یا خارج ساختمان وجود داشته باشد.
نصب شارژ خانگی Electrify America برای خودرو برقی آسان‌تر می‌شود
شارژر خانگی سطح 2 ساخت شرکت الکتریفای امه‌ریکا با نام تجاری Electrify Home HomeStation برای خرید قابل دسترسی شده و نویدبخش روانتر شدن همگمسازی با شارژ عمومی و همچنین مدیریت توان هوشمند است. این شارژر دارای قابلیت توان تا 9.6 kW است که از این نظر سریع‌ترین شارژر خانگی این شرکت به شمار می‌رود، رکوردی که اگرچه سریع‌تر از شارژ سریع DC که این شرکت در مکان‌های عمومی خود ارائه می‌کند نیست ولی به هر حال با این وجود سریع‌تر از بسیاری از رقبای خود است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این دستگاه این توان را با 40 آمپر ارائه می‌کند و به این ترتیب حدود 53 کیلومتر بر برد عملیاتی خودرو افزوده می‌شود. در عین حال، چون همه پانل‌های الکتریکی لزوما نمی‌تواند این میزان آمپر را پشتیبانی کنند، گزینه‌ای برای پیکربندی آن برای 32 آمپر یا 16 آمپر نیز وجود دارد تا ضرورتی به ارتقاء بالقوه پرهزینه تجهیزات نباشد (هرچند که دیگر از آن سرعت شارژ نیز خبری نخواهد بود).
 

محفظه سیاه این شارژر ضدآب است تا امکان نصب آن در داخل یا خارج ساختمان وجود داشته باشد. روشن شدن چراغ سبز آن نشانگر آماده استفاده بودن شارژر است، و رنگ آبی به معنای این است که فعالانه در حال شارژ کردن است. برای متصل کردن دستگاه HomeStation به منبع تغذیه کافیت در صورتی که یک پریز برق 240 ولت NEMA 14-50 داشته‌اید آن را مستقیما به آن متصل کنید. همچنین با هزینه حداقل 695 دلار امکان نصب اختصاصی آن با یک سیم حدود 7 متری برای تسهیل دسترسی وجود خواهد داشت.
 

البته، آنچه باعث جذاب‌تر شدن HomeStation می‌شود قابلیت‌های اینترنتی آن است. مانند بسیاری از شارژرهای دیگر سطح 2، امکان اتصال آن به شبکه خانه‌تان به صورت آنلاین وجود دارد. از طریق اپ Electrify America قادر خواهید بود تا شارژ را از راه دور شروع کرده یا متوقف کنید، برای دفعات بعدی زمانبندی کنید، و وضعیت شارژ فعلی و دیگر هشدارها را ببینید.
 
Electrify Home می‌گوید که به زودی امکان پشتیبانی از الکسای آمازون برای کنترل صوتی HomeStation نیز فراهم خواهد آمد.
 
کد مطلب: 65194
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام