۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
رپرتاژ آگهی

اینترنت پرسرعت گیمینگ: سفارشی شده برای بازی های آنلاین

دسترسی به اینترنت مناسب گیم، یکی از دغدغه های کاربران برای بازی آنلاین است: اینترنت مناسب گیمینگ، اینترنتی است که علاوه بر سرعت مناسب، پینگ (Ping) پایین و زمان تاخیر (Latency) کم دارد.
اینترنت پرسرعت گیمینگ: سفارشی شده برای بازی های آنلاین
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بازی های آنلاین امروزه پرطرفدارترین نوع بازی در جهان هستند. با افزایش سرعت و کیفیت اینترنت، گیمرها بیشتر به سمت بازی‌های آنلاین ویدئوی و استریم در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، توئیچ و آپـارات جذب شده اند. دسترسی به اینترنت مناسب گیم، یکی از دغدغه های کاربران برای بازی آنلاین است: اینترنت مناسب گیمینگ، اینترنتی است که علاوه بر سرعت مناسب، پینگ (Ping) پایین و زمان تاخیر (Latency) کم دارد.

اگر گیمر حرفه ای هستید و برای بازی آنلاین به سرویس اینترنت پرسرعت گیمینگ بدون لگ با پینگ پایین نیاز دارید، پیشنهاد ما سرویس ویژه اینترنت گیمینگ ماهان نت است. ماهان نت با درک نیاز گیمرها به اینترنت پرسرعت بدون لگ، اقدام به تهیه سرویس ویژه ای کرده‌ که با سرویس های عادی متفاوت است.

 

ویژگی های اینترنت گیمینگ ماهان نت


   - پینگ: کاهش مدت زمان ارسال تا دریافت پاسخ
   - سرعت:  دانلود آپلود با سرعت و پایداری مناسب
   - جیتر: کاهش تفاوت زمانی در دریافت اطلاعات
   - لتنسی: تاخیر کم در دریافت اطلاعات
در بحث اینترنت گیمینگ، مهم ترین موضوع پینگ (Ping) تایم است که هرچقدر میزان پینگ سرویس اینترنت، پایین تر و ثابت باشد، در بازی های آنلاین، کیفیت بهتری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر پینگ پایین و ثابت، جیتر و لتنسی تاثیر زیادی بر کیفیت اینترنت گیمینگ دارند. درنتیجه باید بستری برای بازی آنلاین فراهم شود تا گیمرهای مبتدی تا حرفه ای بتوانند در سراسر کشور، از کیفیت آن بهره مند شوند. در نهایت پشتیبانی تخصصی اینترنت گیمینگ باعث می شود گیمرها در هر ساعتی از شبانه روز با هرمشکلی مواجه شدند، به راحتی بتوانند با پشتیبانی سرویس دهنده اینترنت خود ارتباط برقرار کنند. برای کاربران بازی های آنلاین درک حساسیت سرعت و پینگ مناسب توسط تیم پشتیبانی، اهمیت بسیاری دارد.
 

چرا اینترنت گیمینگ ماهان نت؟


   - کیفیت بالا
   - پشتیبانی 7*24
   - مناسب برای استریم
   - نصب و راه اندازی سریع
   - سرعت دانلود تا 80مگابیت بر ثانیه
   - پوشش دهی سراسری اینترنت گیم
   - سفارشی شده برای بازی های آنلاین
   - حجم ترافیک از 150 گیگابایت تا نامحدود
   - پینگ مناسب برای انواع بازی های آنلاین، متناسب محل سکونت شما

ماهان نت با فراهم کردن موارد ذکر شده سعی دارد تا اینترنتی باکیفیت مناسب و پوشش دهی سراسری در اختیار گیمرهای ایرانی قرار دهد.

 

روش دریافت اینترنت گیمینگ ماهان نت


برای دریافت سرویس اینترنت گیمینگ ماهان نت، لطفا با شماره تلفن 02187278 تماس بفرمایید تا مشاورین گیمینگ ماهان نت شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید در صفحه اینترنت گیمینگ ماهان نت، با تکمیل فرم، نسبت به ثبت درخواست خود برای تماس اقدام نمایید.
 
کد مطلب: 65166
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام