۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۰

بازگشت کارمندان اپل به دفاتر کاری از سپتامبر

ایتنا- تیم کوک به عنوان مدیر ارشد اجرایی اپل در قالب ایمیلی به کارمندان این کمپانی اطلاع داد که دورکاری آنها از ماه سپتامبر به پایان خواهد رسید.
بازگشت کارمندان اپل به دفاتر کاری از سپتامبر
تیم کوک به عنوان مدیر ارشد اجرایی اپل در قالب ایمیلی به کارمندان این کمپانی اطلاع داد که دورکاری آنها از ماه سپتامبر به پایان خواهد رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به احتمال بسیار زیاد دورکاری کارمندان اپل در چند ماه آینده به پایان خواهد رسید. بلومبرگ مدعی شده است که مدیر ارشد اجرایی اپل با ارسال ایمیلی به کارمندان خود از آنها خواسته است که با اغاز ماه سپتامبر به دفاتر کاری بازگردند.
 
تیم کوک به عنوان مدیر ارشد اجرایی کمپانی اپل در این رابطه اظهار داشته است که انتظار می‌رود که کارمندان حداقل در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در دفاتر حضور داشته باشند و در صورت نیاز می‌توانند روزهای چهارشنبه و جمعه را از خانه کار کنند.
 
تیم هایی که می‌بایست به صورت حضوری با هم کار کنند باید چهار تا پنج بار در هفته به محل کار خود بیایند. البته این موضوع جدیدی نیست و برخی از کارمندان اپل حتی در روزهای اوج پاندمی هم مجبور بودند در برخی از روزها به دفاتر بیایند اما بیشتر کارمندان حق دورکاری کامل داشتند.
 
 
 
در ادامه اگرچه کارمندان می‌بایست بیشتر روزها را در دفتر کار خود حضور داشته باشند اما در صورت تایید مدیرشان می‌توانند دو هفته از سال را به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند. بلومبرگ اظهار داشته است که تیم کوک در نامه خود به در دسترس بودن واکسن کروتا و کاهش نرخ ابتلا به این ویروس اشاره کرده است. او همچنین در گذشته به کارمندان خود اظهار داشت که دورکاری از ماه ژوئن به پایان می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این ضرب العجل را تا سپتامبر به تعویق انداخته است.
 
کمپانی گوگل به عنوان رقیب اصلی اپل در ماه مه اعلام کرد که برنامه کاری این کمپانی به گونه ای خواهد بود که پرسنل سه روز را در خانه کار کنند. این کمپانی انتظار دارد که 60 درصد از کارمندانش در ماه سپتامبر به صورت حضوری در دفاتر حاضر شوند و 20 درصد دیگر نیز در دفاتر جدیدی که در این مدت برایشان ترتیب داده شده است حضور پیدا کنند.20 درصد باقی مانده از کارمندان گوگل می‌توانند به صورت دائم دورکاری کنند.
 
در این میان مارک زاکربرگ به عنوان مدیر ارشد اجرایی فیس بوک پیش از این مدعی شده بود که کارمندان در صورت تمایل می‌توانند برای دورکاری دائمی ثبت نام کنند و همچنین 50 درصد از کارمندان این کمپانی می‌توانند در طی 5 تا 10 سال آینده دور کاری کنند.
کد مطلب: 65151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام