۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۹

اهدای یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ به 740 هزار کارمند والمارت

ایتنا- والمارت به منظور تست نرم‌افزار ارتباطی و برنامه ریزی جدید خود به 740 هزار کارمند خود یک دستگاه تلفن همراه هوشمند سامسونگ اهدا می‌کند.
اهدای یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ به 740 هزار کارمند والمارت
والمارت به منظور تست نرم‌افزار ارتباطی و برنامه ریزی جدید خود به 740 هزار کارمند خود یک دستگاه تلفن همراه هوشمند سامسونگ اهدا می‌کند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cbsnews، والمارت به تازگی اعلام کرده است که تا پایان سال میلادی جاری به 740 هزار کارمند خود، یک عدد دستگاه تلفن همراه هوشمند سامسونگ ارائه خواهد کرد تا آنها به توانند از یک نرم‌افزار جدید برای مدیریت برنامه‌های خود استفاده کنند.
 
این کمپانی همچنین اعلام کرده است که استفاده شخصی از قابلیت‌های این تلفن همراه که سامسونگ گلکسی اکس کاور پرو خواهد بود، برای کارمندان مجاز است.
جالب است بدانید که قیمت فروش این دستگاه در حال حاضر 499 دلار است، اما والمارت تصمیم گرفته است که به منظور تست نرم‌افزار جدید خود، این دستگاه‌ها را به رایگان در اختیار کارمندان خود قرار بدهد.
 
والمارت اظهار داشته است که اصلی‌ترین کاربرد این تلفن همراه استفاده از نرم‌افزار جدیدی به نام Me@Walmart است که کارمندان را در انجام کارهایی نظیر وظایف روزانه، خدمات‌رسانی به مشتریان و برنامه‌ریزی برای زندگی خارج ار محیط کار یاری می‌کند.
 
 فروشگاه والمارت
 
مقامات والمارت توضیح داده‌اند که: «ایده این نرم‌افزار به عنوان راهی برای مدیریت برنامه همکاران شروع شد و سپس تا تنها نرم‌افزار درون فروشگاهی ما کمک به برای ذخیره زمان و کمک به موثرتر بودن همکاران ایالات متحده رشد کرد.»
آنها در ادامه مدعی شدند که این اولین باری است که ایده‌ای این چنینی در این صنعت پیاده‌سازی می‌شود.
 
جالب است بدانید که کارمندان فروشگاه‌های والمارت برای تعامل با یکدیگر از دستگاه‌هایی که به آنها ارائه شده بود استفاده می‌کردند اما تست اولیه استفاده از تلفن‌های همراه برای انجام این تعاملات به خوبی پذیرفته شد و هم اکنون تا اینجا توسعه پیدا کرده است.
 
از قابلیت‌های نرم‌افزار Me@Walmart می‌توان به امکان برنامه‌ریزی، ارتباط با همکاران، اعلام حضور در محیط کار با استفاده از تلفن و دستیار شخصی صوتی اشاره کرد.
این کمپانی تصمیم دارد تا در ماه‌های آینده قابلیتی را به این نرم‌افزار بیفزاید که فرایند یافتن کالاها در انبار و آوردن آنها به قفسه‌های فروشگاه‌ها را سریع‌تر کند.
 
کد مطلب: 65148
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام