۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰

فناوری شارژ جدید شیائومی با امکان شارژ کامل باتری در 8 دقیقه

ایتنا- فناوری شارژ 200 واتی جدید شیائومی می‌تواند باتری تلفن‌های همراه هوشمند را تنها در 8 دقیقه از صفر به 100 درصد شارژ کند.
فناوری شارژ جدید شیائومی با امکان شارژ کامل باتری در 8 دقیقه
فناوری شارژ 200 واتی جدید شیائومی می‌تواند باتری تلفن‌های همراه هوشمند را تنها در 8 دقیقه از صفر به 100 درصد شارژ کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  androidauthority، شیائومی در زمینه توسعه فناوری‌های شارژ جدید در میان سایر کمپانی‌های رقیب از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. این کمپانی بار دیگر با معرفی سریع‌ترین سیستم شارژ سیمی 200 واتی و شارژ بی سیم 120 واتی در این زمینه قدرت نمایی کرد.
 
شیائومی روش جدید شارژ خود را HyperCharge نام گذاری کرده است. این کمپانی مدعی شده است که فناوری HyperCharge 200 واتی اش می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 8 دقیقه به 100 درصد شارژ برساند. در این میان روش شارژ 120 واتی بی سیم این کمپانی می‌تواند یک دستگاه را در 15 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.
 
شیائومی همچنین ویدیویی را از روش عملکرد HyperCharge در یکی از ساخت‌های شیائومی می‌11 پرو نشان داد. این همراه هوشمند با استفاده از فناوری شارژ جدید شیائومی تنها در 3 دقیقه به ظرفیت شارژ 50 درصد می‌رسد و سپس 5 دقیقه بعد شارژ این دستگاه 100 درصد می‌شود.
 
 
 
در این ویدیو همچنین نشان داده شده است که می‌11 پرو با سرعت 120 وات به صورت بی سیم شارژ می‌شود و می‌تواند تنها در یک دقیقه به شارژ 10 درصد و در 7 دقیقه به شارژ 50 درصد برسد.  هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمان این دو فناوری شارژ جدید را روی تلفن‌های همراه هوشمند دنیای واقعی اعمال می‌کند.
 
سرعت شارژ این چنینی در دنیای واقعی می‌تواند به تولید گرمای بیشتر و در نتیجه خرابی زود‌تر از موعد باتری منجر شود. در هر صورت باید منتظر بود و دید که این فناوری در عمل چگونه از آب در می‌اید و شیائومی این مشکل بزرگ را به چه طریقی حل خواهد کرد.
 
شارژ 120 واتی سیمی شیائومی نگرانی‌ها در رابطه با افزایش دمای دستگاه به هنگام شارژ شدن را برطرف نکرد. محققان دریافتند که این فناوری تنها برای مواقع ضروری مفید است و نمی توان به صورت دائم از آن استفاده کرد. این مشکل با شدت بیشتر شارژ سیمی 200 واتی نیز وجود دارد و می‌تواند مشکلات بیشتری را در پی داشته باشد. با این حال پاسخ این سوالات تنها در عمل مشخص می‌شود.
کد مطلب: 65132
نام شما
آدرس ايميل شما


عبدالله
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
شارژ کامل 5 دقیقه‌ای همه باطری‌ها (خودرو و غیره) تحوّل مثبتی به نفع بهروری و سوخت خواهد بود
و السلام
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام