۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۵

امکان ردیابی خروپف در دستگاه‌های جدید فیت بیت

ایتنا- فیت بیت قصد دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور ساعت‌های هوشمند و بندهای ردیاب سلامت خود را به قابلیت اندازه گیری مدت زمان و شدت خر و پف در خواب شبانه مجهز کند.
امکان ردیابی خروپف در دستگاه‌های جدید فیت بیت
فیت بیت قصد دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور ساعت‌های هوشمند و بندهای ردیاب سلامت خود را به قابلیت اندازه گیری مدت زمان و شدت خر و پف در خواب شبانه مجهز کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ‌ engadget، کمپانی فیت بیت از سال 2017 میلادی تا کنون دستگاه‌های خود را به فناوری ردیاب خواب مجهز کرده است. این قابلیت از زمان عرضه اش تا به امروز بیشتر روی اندازه گیری ضربان قلب و حرکات متمرکز بوده است و از این طریق تصویر نسبتا دقیقی از الگوی خواب کاربران تنظیم کرده است.
 
با این حال فیت بیت به زودی کیفیت خواب شما را از زاویه‌ای دیگر مورد بررسی قرار خواهد داد. بر همین اساس سایت 9to5Google  در کد‌های جدید‌ترین نسخه نرم‌افزار اندروید فیت بیت شواهدی را برای اندازه گیری تشخیص صدای خر و پف کاربران کشف کرده است.
 
ابن ابزار جدید به شما اجازه می‌دهد که از میکروفون موجود در ردیاب مچی یا ساعت هوشمند برند فیت بیت خود به منظور اندازه گیری مدت زمان خر و پف در خواب شبانه تان، استفاده کنید.  این قابلیت زمان کلی خر و پف شما را به درصد تبدیل می‌کند و آن را در سه طبقه بندی جداگانه قرار می‌دهد.
 
 
 
برای مثال اگر شما 10 تا 40 درصد از شب را به خر و پف کردن گذرانده باشید، این میزان به عنوان یک حد عادی در نظر گرفته می‌شود. فیت بیت اذعان داشته است که این قابلیت نمی‌تواند بین افراد مختلف فرق بگذارد. بنابراین اگر فردی که کنار شما خوابیده باشد نیز خر و پف کند، مدت زمان خر و پف او هم به پای شما نوشته خواهد شد.
 
با این حال شما می‌توانید از این ابزار برای اندازه‌گیری میزان خر و پف انجام شده در طول شب استفاده کنید. فیت بیت میزان خر و پف شما را با مقیاسی بین خیلی ساکت و خیلی بلند اندازه گیری خواهد کرد. با این حال روشن بودن دائمی میکروفون دستگاهتان می‌تواند باتری آن را به سرعت خالی کند. این کمپانی به منظور حل این مشکل پیشنهاد کرده است که دستگاه تان را پیش از خواب تا حداقل 40 درصد باتری شارژ کنید.
 
در نهایت از روی اطلاعات به دست آمده از این قابلیت می‌توان حدس زد که مدت زمان عرضه آن چندان طولانی نخواهد بود. البته تمامی این اطلاعات مانند سایر ویژگی‌های فیت بیت تنها یک سری آمار و ارقام هستند که نمی توانند مشکل اصلی را حل کنند و فقط میزان شدت و ضعف آن را به شما نشان می‌دهند.
 
کد مطلب: 65104
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام