کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاریخ عرضه و قابلیت‌های احتمالی هواوی واچ 3 مشخص شد

10 خرداد 1400 ساعت 12:08

ایتنا- گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی قصد دارد تا ساعت هوشمند هواوی واچ 3 را به همراه سیستم عامل هارمونی در تاریخ 2 ژوئن رونمایی کند.


گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی قصد دارد تا ساعت هوشمند هواوی واچ 3 را به همراه سیستم عامل هارمونی در تاریخ 2 ژوئن رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ‌وب‌سایت خبری تحلیلی huaweicentral، هواوی اعلام کرد که در تاریخ 2 ژوئن به صورت رسمی از سیستم عامل هارمونی به عنوان رقیبی برای اندروید رونمایی خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا در این تاریخ از ساعت هوشمند هواوی واچ 3 که به این سیستم عامل مجهز شده است نیز پرده برداری کند. 
 
 هواوی واچ 3 اولین محصولی خواهد بود که از سیستم عامل هارمونی استفاده خواهد کرد و نسل‌های قبلی این ساعت هوشمند که با اسامی هواوی واچ GT 2 و هواوی واچ GT 2 پرو به بازار عرضه شده بودند از سیستم عامل لایت هواوی استفاده می‌کردند. البته هنوز مشخص نیست که ظاهر هارمونی روی هواوی واچ 3 به چه شکل از آن در خواهد آمد. با این حال گفته می‌شود که این ساعت هوشمند به دلیل برخورداری از سیستم عامل هارمونی از نرم افزارهای سوم شخص بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.
 

 
 
یکی از ویژگی‌های مطرح این محصول نسبت به نسل‌های قبلی خود برخورداری از عمر باتری بیشتر در عین پشتیبانی از سیم کارت eSIM است.
ساعت‌های هوشمند مجهز به سیم کارت معمولا عمر باتری کمتری دارند زیرا به صورت دائمی به شبکه متصل هستند. با این حال این احتمال وجود دارد که هواوی در این ساعت هوشمند سیاستی مشابه با اوپو واچ را در پیش بگیرد و از یک حالت باتری هوشمندانه استفاده کند.
 
از دیگر ویژگی هایی که برای هواوی واچ 3 در نظر گرفته شده است می‌توان به نظارت 24 ساعته بر دمای بدن، غربالگری بیماری قلبی، تشخیص تنفس و حالت‌های فعالیت مختلف بر اساس هوش مصنوعی اشاره کرد.
همچنین گفته می‌شود که این محصول در دو مدل استاندارد و پرو به بازار عرضه می‌شود که وجه تمایز آن‌ها در اندازه صفحه نمایش و برخی از قابلیت‌های نامشخص دیگر خواهد بود.
 
هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت در نظر گرفته شده برای هواوی واچ 3 در دست نیست. با این حال از آنجایی که هواوی واچ 2 با قیمت 299 دلاری به بازار عرضه شده است و هواوی واچ  GT 2 در حدود 329 دلار قیمت داشته است، پس انتظار می‌رود که برچسب قیمتی این محصول نیز در بازه‌ای بین 300 تا 330 دلار در نظر گرفته شود.
 


کد مطلب: 65101

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65101/تاریخ-عرضه-قابلیت-های-احتمالی-هواوی-واچ-3-مشخص

ايتنا
  https://www.itna.ir