۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳

آموزش: چگونه کارایی USB را افزایش دهیم؟

ایتنا - طبق گفته مایکروسافت در بروزرسانی‌های اخیر ویندوز 10 دیگر دستگاه‌های ذخیره سازی خارجی را برای "عملکرد بهتر" بهینه نمی‌کند. در عوض، آنها را برای "حذف سریع" بهینه می‌کند.
آموزش: چگونه کارایی USB را افزایش دهیم؟


اگر می‌خواهید حالت “better performance” (کارایی بهتر) را فعال کنید باید این کار را به صورت جداگانه برای هر دستگاه ذخیره سازی خارجی که به رایانه خود متصل می‌کنید انجام دهید و ویندوز این تنظیمات را در حافظه خود نگه می‌دارد. بنابراین، اگر این گزینه را برای یک درایو فلش USB تغییر دهید، هر زمان که همان USB را به رایانه فعلی خود متصل کنید حالت عملکرد بهتر اعمال خواهد شد. اگر درایو USB متفاوتی را به رایانه فعلی خود یا رایانه دیگری متصل کنید، این گزینه اعمال نمی‌شود.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که دستگاه ذخیره سازی خارجی را به رایانه خود متصل کرده‌اید. سپس می‌توانید تنظیمات گفته شده را از ابزار مدیریت دیسک کنترل کنید. برای باز کردن آن، روی دکمه Start در ویندوز 10 کلیک راست کرده و "Disk Management" را انتخاب کنید. (اگر از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، می توانید Windows + R را فشار دهید، "diskmgmt.msc" را در پنجره تایپ کرده و Enter را فشار دهید تا ابزار مدیریت دیسک راه اندازی شود.)
 

نام دیسک در پایین پنجره مدیریت دیسک قرار دارد، روی آن کلیک راست کرده و "Properties" را انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید کدام دیسک دستگاه ذخیره سازی خارجی شماست به حرف درایو نمایش داده شده نگاه کنید.
 

بر روی برگه "Policies" کلیک کنید و "Better performance" را در قسمت Removal policy برای استفاده از سیاست انتخاب کنید. مایکروسافت به شما توصیه می‌کند در صورت انتخاب عملکرد بهتر، تنظیم “Enable write caching on the device" را در بخش نوشتن حافظه پنهان فعال کنید.

گزینه "Turn off Windows write-cache buffer flushing on the device" را فعال نکنید، مگر اینکه دستگاه ذخیره سازی خارجی دارای منبع تغذیه جداگانه باشد. اگر برق رایانه شما قطع شود این امر می‌تواند باعث از دست رفتن اطلاعات شود.
 

برای ذخیره تغییرات "تأیید" را کلیک کنید. این تغییر فقط برای دستگاه USB کنونی اعمال می‌شود و برای اعمال آن در دستگاه‌های اضافی باید این روند را تکرار کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از جدا کردن فیزیکی دستگاه از رایانه، حافظه جانبی را خارج کنید.
 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 65096
برچسب ها: USB فلش USB ویندوز ۱۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام