کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت نمایش آمار ریلز و ویدیوهای لایو به تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام

سايت خبری ايتنا , 10 خرداد 1400 ساعت 23:21

ایتنا- اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم اکنون می‌توانند آمار تعامل کاربران با ویدیوهای زنده و ریلز خود را نیز به صورت دقیق در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.


اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم اکنون می‌توانند آمار تعامل کاربران با ویدیوهای زنده و ریلز خود را نیز به صورت دقیق در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کاربران اینستاگرام که از حساب‌های کاربری تجاری یا تولیدکننده محتوا استفاده می‌کنند می‌توانند به آمار پست‌های خود دسترسی داشته باشند. این شبکه اجتماعی هم اکنون با عرضه آمار جدید مرتبط با ویدیوهای زنده و ریلز به این تولید کنندگان اطلاعات جدیدی را در رابطه با نحوه عملکرد در این بخش‌ها ارائه می‌کند.
 
قابلیت ویدیوهای زنده از مدت‌ها پیش برای این پلتفرم عرضه شده است اما بخش ریلز قابلیتی نسبتا جدید است. اینستاگرام این ویژگی را بعد از ماه‌ها تست در سال گذشته میلادی برای کاربران عرضه کرد و انها توانستند با استفاده از این قابلیت، تجربه‌ای مشابه با تیک تاک را درون اینستاگرام نیز داشته باشند.
 

 
 
کاربران با استفاده از این آمار جدید می‌توانند تعداد بازدیدها، لایک ها، کامنت ها، ذخیره‌ها و به اشتراک گذاری ویدیو‌های کوتاه خود را که در قالب لیرز به اشتراک گذاشته اند مشاهده کنند. این آمار در رابطه با ویدیوهای زنده اندکی متفاوت است و شمار کامنت ها، به اشتراک گذاری ها، بازدیدها و همچنین تعداد حساب‌های کاربری که توانسته اند با استفاده از این ویدیو صدای خود را به آنها برسانند را مشاهده خواهند کرد.
 
علاوه بر این اینستاگرام بخش آمار حساب‌های کاربری را نیز به روز کرده است. در این بخش که با استفاده از منوی کشویی موجود در قسمت بالا و سمت راست صفحه قابل دسترسی است، حساب‌های کاربری که با محتوای فرد تعامل دارند را به فالوور‌ها و غیرفالوورها تقسیم بندی کرده است. همچنین از این پس در بخش یاد شده محتواها بر اساس رسایی و تعاملات نوع حساب تقسیم بندی می‌شود تا کاربران در رابطه با محتوایی که بیشترین اثربخشی را داشته است، اطلاعات دقیق تری به دست بیاورند.
 
اینستاگرام از ماه‌های آینده گزینه‌های جدید از پیش تعیین شده چارچوب زمانی را نیز به صفحه آمار خود اضافه خواهد کرد و بنابراین کاربران می‌توانند داده‌ها را به روش‌های دیگری غیر از دیدن اعداد مرتبط با 7 یا 30 روز گذشته فیلتر کنند. در نهایت کاربران در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از طریق دسکتاپ نیز به این داده‌ها دسترسی پیدا کنند.


کد مطلب: 65081

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65081/قابلیت-نمایش-آمار-ریلز-ویدیوهای-لایو-تولیدکنندگان-محتوای-اینستاگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir