۱
plusresetminus
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۴۵

امکان دانلود آهنگ‌ها از اسپاتیفای به اپل واچ فراهم شد

ایتنا- اسپاتیفای بالاخره به کاربران اجازه می‌دهد که موسیقی‌های مورد نظر خود را درون اپل واچ دانلود کرده و بدون نیاز به آیفون و به صورت افلاین پخش کنند.
امکان دانلود آهنگ‌ها از اسپاتیفای به اپل واچ فراهم شد
اسپاتیفای بالاخره به کاربران اجازه می‌دهد که موسیقی‌های مورد نظر خود را درون اپل واچ دانلود کرده و بدون نیاز به آیفون و به صورت افلاین پخش کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، اسپاتیفای بالاخره قابلیتی که بسیار مورد انتظار کاربران بود را برای راحتی حال آنها عرضه کرد. این قابلیت به کاربران اسپاتیفای اجازه می‌دهد که موسیقی‌ها را برای اپل واچ خود دانلود کرده و آنها را به صورت مستقیم از هدستشان پخش کنند.
 
تا به امروز نسخه watchOS نرم‌افزار اسپاتیفای تنها کنترل از راه دوری برای نسخه iOS آن تلقی می‌شد اما شما با استفاده از این به روز رسانی جدید می‌توانند بدون نیاز به تلفن همراهتان و به صورت آفلاین موسیقی هایی که دانلود کرده اید را از طریق اپل واچ خود پخش کنید.
 
 
 
برای مثال اگر برای دویدن به بیرون از منزل بروید و نخواهید تلفن همراهتان را با خود ببرید، می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را درون اپل واچ خود دانلود کنید و سپس آن‌ها را با استفاده از بلوتوث از طریق هدست خود پلی کرده و آزادانه از ورزش کردن لذت ببرید.  
 
پیش از این کاربران زیادی از اسپاتیفای خواسته بودند که این قابلیت را برای نرم‌افزار خود عرضه کند و اسپاتیفای نیز برای جلب رضایت مشتریان خود این کار را انجام داد. فقط به یاد داشته باشید که نسخه جدید این نرم‌افزار هنوز برای کاربران عرضه نشده است و در طی روزهای آینده این کار انجام خواهد شد.
 
مسلما این قابلیت می‌تواند بسیار مفید واقع شود  و در صورتی که بتوان خروجی مناسبی از ان دریافت کرد ممکن است در آینده نزدیک شاهد ایجاد امکاناتی بیشتر از سوی اسپاتیفای برای ساعت‌های هوشمند باشیم.
 
کد مطلب: 65063
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام