کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلاب هاوس برای تمامی کاربران اندروید در سراسر جهان عرضه شد

سايت خبری ايتنا , 5 خرداد 1400 ساعت 8:32

ایتنا- کمپانی کلاب هاوس که نسخه اندروید نرم‌افزار صوت محور خود را به صورت قطره چکانی برای کاربران عرضه کرد بالاخره اعلام کرد که هم اکنون تمام کاربران اندرویدی جهان می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند.


کمپانی کلاب هاوس که نسخه اندروید نرم‌افزار صوت محور خود را به صورت قطره چکانی برای کاربران عرضه کرد بالاخره اعلام کرد که هم اکنون تمام کاربران اندرویدی جهان می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، نسخه اندروید نرم‌افزار کلاب هاوس تا حد بسیار زیادی شبیه نسخه iOS کار می‌کند و از ویژگی‌های یکسانی برخوردار شده است. این امر به معنای آن است که شما برای آغاز استفاده از سرویس همچنان به دعوتنامه نیاز دارید اما خبر خوب است است که تمامی کاربران موجود در این شبکه اجتماعی می‌توانند چند کاربر را به این شبکه دعوت کنند.
 
کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوت محور است که شما در آن می‌توانید اتاق‌های مجازی ویژه ای تشکیل بدهید و از آنجا با سایرین صحبت کنید. کاربرانی که شما را فالو می‌کنند اما به عنوان صحبت کننده معین نشده اند هنوز می‌توانند به عنوان مخاطب به این اتاق‌ها وارد شوند. میزبان اتاق بعدا می‌تواند هر مخاطبی را به صحبت کننده تبدیل کند.
 

 
 
تجربه کلاب هاوس به گوش دادن به پادکست‌ها شباهت زیادی دارد اما المان‌های تعاملی در آن بیشتر است. با این حال استریم کلاب هاوس بر خلاف یک پادکست به صورت زنده است و مهم‌تر از همه این که مکالمه‌های اتاق‌ها توسط این شبکه اجتماعی ضبط و به اشتراک گذاشته نخواهد شد و تنها کسانی که در اتاق حاضر هستند می‌توانند محتوای آن را بشوند.
 
کلاب هاوس در سال گذشته میلادی به عنوان یک نرم‌افزار مختص سیستم عامل iOS به بازار عرضه شد. این سرویس  از آن زمان تا کنون محبوبیت زیادی پیدا کرده است و قابلیت‌های آن توسط بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله فیس بوک کپی شده است. همین امر موجب شده است که کلاب هاوس بالاخره سرعت عرضه نسخ اندروید را بالا ببرد و بتواند مخاطبان خود را در این شبکه اجتماعی حفظ کند.
 


کد مطلب: 65062

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65062/کلاب-هاوس-تمامی-کاربران-اندروید-سراسر-جهان-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir