کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش: جستجوی توییت بر اساس بازه تاریخی و زمانی

سايت خبری ايتنا , 8 خرداد 1400 ساعت 6:00

ایتنا- شما می‌توانید با استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته توییتر، توییت خاصی را بر اساس بازه زمانی ارسال آن جستجو کنید و اموزش انجام این کار در ادامه برایتان آورده شده است.


شما می‌توانید با استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته توییتر، توییت خاصی را بر اساس بازه زمانی ارسال آن جستجو کنید و اموزش انجام این کار در ادامه برایتان آورده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  howtogeek، تعداد توییت هایی که روزانه در توییتر به اشتراک گذاشته می‌شوند بسیار زیاد است و جستجو در میان این حجم انبوه از توییت‌ها گاهی سخت به نظر می‌رسد. با این حال توییتر امکانی را فراهم کرده است که شما با استفاده از آن می‌توانید توییتی را بر اساس بازه زمانی و تاریخی ارسال آن جستجو کنید.
 
شما با استفاده از بخش Advanced Search توییتر می‌توانید از طریق دسکتاپ یا موبایل به جستجویی توییت‌های پست شده در بازه زمانی مشخص بپردازید. اگر از موبایل استفاده می‌کنید می‌بایست مرورگر خود را باز کرده و به لینک https://mobile.twitter.com/search-advanced وارد شوید. اگر از دسکتاپ استفاده می‌کنید به لینک https://twitter.com/search-advanced?lang=en بروید.
 
 

 
در این بخش تا می‌توانید به پایین صفحه بیایید تا بتوانید بخش Dates را مشاهده کنید. در این بخش دو پارامتر “From” و “To” را مشاهده خواهید کرد و باید ماه، روز و سال مورد نظر را برای هر پارامتر وارد کنید. این کار اگرچه در ظاهر ساده به نظر می‌رسد اما استفاده از پارامترها ممکن است اندکی گیج کننده باشد.
 
برای مثال اگر می‌خواهید توییتی را تنها از تاریخ 1 مه 2014 پیدا کنید می‌بایست تاریخ From را روی 1 مه 2014 و تاریخ To را به 2 مه 2014 تنظیم کنید. در این حالت توییت هایی که از نیمه شب 1 مه تا نیمه شب 2 مه ارسال شده اند، برایتان نمایش داده می‌شوند. به خاطر داشته باشید که نباید هر دو بخش To و From را با یک تاریخ پر کنید.
 
به همین صورت اگر بخواهید توییت هایی که در ماه مه 2014 ارسال شده اند را جستجو کنید باید تاریخ 1 مه 2014 را در بخش From و تاریخ 1 ژودن 2014 را در بخش To وارد کنید. به این ترتیب تمام توییت‌های 31 روز ماه مه سال 2014 برایتان نمایش داده می‌شود.
 


کد مطلب: 65061

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65061/آموزش-جستجوی-توییت-اساس-بازه-تاریخی-زمانی

ايتنا
  https://www.itna.ir