۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹

اعلام آمادگی ایلان ماسک برای راه‌اندازی کارخانه در روسیه

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده خبر از آن دارند که ایلان ماسک به تازگی درباره تمایلات خود برای راه اندازی کارخانه‌ای در کشور روسیه به صورت تلویحی صحبت کرد.
اعلام آمادگی ایلان ماسک برای راه‌اندازی کارخانه در روسیه
گزارش‌های به دست آمده خبر از آن دارند که ایلان ماسک به تازگی درباره تمایلات خود برای راه اندازی کارخانه‌ای در کشور روسیه به صورت تلویحی صحبت کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  webpronews، روسیه در حال حاضر جزو بازارهای اصلی محصولات تسلا به حساب نمی آید. گزارش‌های به دست آمده از TheStreet در این رابطه نشان می‌دهد که در سال گذشته تنها 700 خودروی تسلای صفر و 5300 دستگاه خودروی کارکرده تسلا در این کشور فروخته شده است.
 
با این حال شواهد به دست آمده حاکی از آن است که ایلان ماسک قصد دارد تا با راه اندازی کارخانه‌ای برای تولید خودروهای تسلا در روسیه، بازار این کشور را نیز به دست بگیرد و از دولت امریکا خواست که به منظور تسهیل این روند، تنش‌های میان دو کشور را کاهش بدهند.
 
 
 
ایلان ماسک به عنوان مدیر ارشد اجرایی تسلا در این رابطه اظهار داشته است که:« من فکر می‌کنم که به ایجاد حضور تسلا در روسیه نزدیکیم و فکر می‌کنم که این عالی است. به مرور زمان داشتن کارخانه در سایر کشورهای جهان به خصوص روسیه را بررسی می‌کنیم.»
 
ایلان ماسک همچنین با اشاره به استعداد و انرژی نفهته در کشور روسیه اظهار داشت که امیدوار است تا این شرایط در نهایت به تغییرات مثبتی بینجامد. او در این رابطه اظهار داشت که:« امیدوارم که این انرژی به آینده ادامه پیدا کند و من فقط میخواهم مردم را به شدت برای ساختن اینده‌ای بهتر از گذشته و خوش بین بودن نسبت به آینده تشویق کنم.»
 
ایده‌های ایلان ماسک در رابطه با توسعه بازار تسلا به شرق و به خصوص روسیه در نوع خود بسیار بلندپروازانه و البته ممکن به نظر می‌رسد. باید منتظر بود و دید که نتیجه این امیدواری به کجا ختم خواهد شد.
 
کد مطلب: 65044
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام