کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال ورود نتفلیکس به صنعت بازی‌های کامپیوتری

سايت خبری ايتنا , 3 خرداد 1400 ساعت 0:55

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که کمپانی استریم انلاین نت فلیکس قصد دارد تا اینده به بازار بازی‌های کامپیوتری وارد شود.


گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که کمپانی استریم آنلاین  نتفلیکس قصد دارد تا اینده به بازار بازی‌های کامپیوتری وارد شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  ubergizmo، نتفلیکس فقط و فقط با استریم نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها شناخته می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا فعالیت‌های خود را افزایش داده و به بازار بازی‌های کامپیوتری وارد شود.

گزارش‌های به دست آمده از The Information حاکی از آن است که نتفلیکس به منظور ورود به بازار بازی‌های کیمپیوتری به مدیران اجرایی کهنه کار صنعت بازی رجوع کرده است.
 
نتفلیکس در پاسخ به این گزارش بیانیه‌ای را اعلام کرده است و در آن اگرچه به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده اما یادآور شده است که این کمپانی از احتمال انجام کارهای بیشتر در رابطه با آنچه "سرگرمی تعاملی" می‌نامند، هیجان زده هستند. به این ترتیب می‌توان احتمال ورود این کمپانی به صنعت بازی سازی را بیشتر از قبل دانست.
 

 
 
نتفلیکس در این رابطه اظهار داشته است که:« اعضای ما برای تنوع و کیفیت محتوای ما ارزش قائل هستند. به همین دلیل است که ما به طور مداوم پیشنهادات خود را از سریال به مستند، فیلم، برنامه‌های زبان محلی و تلویزیون واقعیت گسترش داده ایم.

عضا همچنین از تعامل مستقیم با داستان هایی که دوست دارند لذت می‌برند.» این کمپانی در ادامه اظهار داشت که: «بنابراین ما هیجان زده‌ایم که کارهای بیشتری را با سرگرمی‌های تعاملی انجام می‌دهیم.»
 
به این ترتیب تمایل نتفلیکس به توسعه خدمات خود چندان عجیب نیست. افزایش خدمات استریم ویدیوها قطعاً باعث رقابت پذیری فضا می‌شود و همین امر موجب می‌شود که نتفلیکس به دنبال بازارهای جدیدی باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در شرایط رقابتی بازار استریم به آن روی بیاورد.


کد مطلب: 65041

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65041/احتمال-ورود-نتفلیکس-صنعت-بازی-های-کامپیوتری

ايتنا
  https://www.itna.ir