۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۲

اپرا مرورگر موبایل GX را برای عصر بازی‌های کامپیوتری اماده می‌کند

ایتنا - کمپانی اپرا به تازگی از نسخه اندروید و iOS مرورگر محبوب Opera GX با هدف خدمت رسانی به جامعه گیمرهای موبایلی رونمایی کرد.
اپرا مرورگر موبایل GX را برای عصر بازی‌های کامپیوتری اماده می‌کند
کمپانی اپرا به تازگی از نسخه اندروید و iOS مرورگر محبوب Opera GX با هدف خدمت رسانی به جامعه گیمرهای موبایلی رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  pocketnow، کمپانی اپرا تقریبا دو سال پس از رونمایی از مرورگر دسکتاپ Opera GX که با هدف خدمات رسانی به جامعه گیمرها ساخته شده بود، اعلام کرد که قصد دارد تا با عرضه نسخه موبایل مروگر Opera GX به جامعه گیمرهای موبایلی نیز خدمت کند. این نرم‌افزار هم اکنون در حالت بتا برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است.
 
در طراحی این محصول همانند سایر محصولات کمپانی اپرا از خط نئون ویژه‌ای استفاده شده است که زیبایی خاصی را برای رابط کاربری آن ایجاد می‌کند. چهار تم مختلف برای این مرورگر در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند بنابر سلیقه و البته راحتی چشمان خود یکی را انتخاب کند.
 
دکمه Fast Action قرار گرفته در صفحه اصلی این نرم‌افزار ورودی لمسی را با بازخوردهای لرزشی و لفظی ترکیب می‌کند. با فشار این دکمه تمامی قابلیت‌های اصلی در قالب دو دایره متحد المرکز در دسترس انگشت شصت کاربر قرار می‌گیرد. این رویکرد پیمایش تک دستی برای بسیاری از کاربران جذابیت زیادی دارد اما همیشه امکان بازگشت به قالب اصلی نیز وجود دارد.
 
 
 
همچنین این مرورگر بخشی به نام GX Corner را به منظور نمایش اخباری در رابطه با صنعت گیمینگ و عرضه بازی‌ها در آینده اختصاص داده است. علاوه بر این شما در این بخش می‌توانید بهترین تخفیف هایی که روی کالاهای صنعت گیمینگ ارائه می‌شوند را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.
 
از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به ویژگی Flow اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید به انجام کارهایی نظیر به اشتراک گذاری فایل ها، لینک ویدیوها، تصاویر و متن‌ها در بین نسخه‌های موبایل و دسکتاپ بپردازید. همگام سازی بین دو دستگاه با اسکن یک کد QR اتفاق می‌افتد، بنابراین تا حدودی از دردسر انجام مراحل ورود به سیستم خلاص می‌شوید. با این حال اندازه فایل هایی که به اشتراک می‌گذارید باید از 10 مگابایت کمتر باشد.
 
علاوه بر این قابلیت‌های دیگری نظیر مسدود کننده تبلیغات و کوکی‌ها برای این مرورگر عرضه شده است. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که در سیستم خود محافظ ویژه‌ای را در برابر نرم افزارهای مخربی که سعی دارند از دستگاه شما برای ماینینگ بیت کوین استفاده کنند، جای داده است.
کد مطلب: 65039
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام