۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵

احتمال تست قابلیت احراز هویت کاربران اینستاگرام از طریق واتس‌اپ

ایتنا - گزارش جدید حاکی از آن است که اینستاگرام به منظور افزایش ایمنی کاربرانش، ممکن است احراز هویت دو مرحله‌ای را با استفاده از واتس‌اپ معرفی کند.
احتمال تست قابلیت احراز هویت کاربران اینستاگرام از طریق واتس‌اپ


اینستاگرام و واتس‌اپ هر دو متعلق به شرکت فیس‌بوک هستند. داشتن یک شرکت مادر مشترک به ارتباط بهتر میان اپلیکیشن‌ها کمک می کند و اینستاگرام ممکن است چنین مزیتی را امتحان کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق گزارش وب سایت WABetaInfo که قابلیت‌های نسخه بتای واتس‌اپ را دنبال می کند، اینستاگرام به کاربران آزمایشی امکان احراز هویت دو مرحله‌ای با استفاده از واتس‌اپ را فراهم کرده است. گزینه‌ای برای کاربران برای انتخاب واتس‌اپ به منظور دریافت کد ورود وجود دارد.

احراز هویت دو مرحله‌ای یک قابلیت امنیتی است که به حفاظت از حساب و کلمه عبور اینستاگرام کاربر کمک می کند. اگر کاربری احراز هویت دو مرحله ای را انتخاب کند، هنگامی که از دستگاه دیگری برای ورود به حساب وی اقدام می شود، نوتیفیکیشنی دریافت خواهد کرد یا از وی خواسته می شود کد ورود مخصوص را وارد کند.

اگر کاربر احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق واتس‌اپ را فعال کند، کد ورودی در واتس‌اپ به همراه پیامک دریافت خواهد کرد. با این حال قابلیت جدید اختیاری خواهد بود.

استفاده از گزینه جدید در آینده پس از این که واتس‌اپ پشتیبانی از چندین دستگاه برای یک حساب را معرفی کند، مفید خواهد بود. کاربران اینستاگرام با استفاده از این قابلیت می توانند کلمه ورود در احراز هویت دو مرحله‌ای را در هر دستگاهی که واتس‌اپ در آن اجرا می شود دریافت کنند و فقط به یک دستگاه متکی نباشند.

بر اساس گزارش مینت، وب سایت WABetaInfo اخیرا اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده که نشان می دهد واتس‌اپ از دسترسی دستگاه‌های متعدد به یک حساب پشتیبانی می‌کند. این وب سایت تصاویری از پروسه همگام سازی پیام‌ها بین دو دستگاه را منتشر کرده است. در حال حاضر حتی کاربران نسخه بتا هم نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند اما گویا واتس‌اپ آماده می شود نسخه بتای جدید را به زودی عرضه کند.
کد مطلب: 65038
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام