۱
plusresetminus
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۰

مزیت‌های تماس‌های تصویری رایگان در مایکروسافت تیمز

ایتنا - به گفته مایکروسافت، تم‌های این ابزار دربرگیرنده یک سالن خانوادگی، یک کافی شاپ، و یک استراحتگاه تابستانی می‌شود.
مزیت‌های تماس‌های تصویری رایگان در مایکروسافت تیمز
مایکروسافت تیمز در حال افزودن فابلیتهای دوستان و خانواده است، تماس‌های رایگان صوتی و ویدئویی و همچنین محیطهای مجازی را ارائه می‌کند تا مرتبط ماندن با بستگان در هر نقطه جغرافیایی که باشند آسانتر و سرگرم‌کننده تر شود. قابلیت‌های تیمز، در رقابت با پلتفرمهایی مانند اسلک و زوم، دربرگیرنده امکان برقراری یک تماس که یک روز کامل بدون قطع شدن دوام پیدا کند می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مایکروسافت اینگونه توضیح می‌دهد که: «شما می‌توانید با هر کسی در یک تماس 1:1 ملاقات کنید و تا 24 ساعت به صورت رایگان حرف بزنید. برای یک تماس گروهی (شامل بیش از دو نفر)، شما می‌توانید با حداکثر 100 شرکت‌کننده ملاقات داشته باشید و به صورت رایگان تا 60 دقیقه تماس برقرار کنید. ما به خاطر شیوع کووید-19 این محدودیت‌ها را تخفیف داده‌ایم و اکنون، تا اطلاع ثانوی، شما می‌توانید با حداکثر 300 شرکت‌کننده ملاقات نموده و تا 24 ساعت به صورت رایگان صحبت کنید».
 
در این میان، حالت Together که تیمز برای کاربران سازمانی و بیزینسی ارائه نموده است در حال بسط به تماس‌ها و چت‌های ویدئویی شخصی نیز هست. به کمک آن افراد در یک محیط مجازی مشترک گرد هم می‌آیند. به گفته مایکروسافت، تم‌های این ابزار دربرگیرنده یک سالن خانوادگی، یک کافیشاپ، و یک استراحتگاه تابستانی می‌شود.
 

واکنشهای ایموجی و گیفها نیز پشتیبانی می‌شوند، و چتهای متین تیمز بادوام هستند و پس از پایان هر تماس ریست نمی‌شوند. چتها از طریق SMS نیز قابل خواندن و پاسخ دادن هستند تا افراد فاقد PC، مک، iOS یا دستگاه اندرویدی – و اصولا حتی یک پدربزرگ که از یک گوشی تاشوی قدیمی دکمه‌بزرگ استفاده می‌کند – نیز می‌توانند در آن جای بگیرند.
 
همچنین در این ابزار از اشتراک‌گذاری لیست‌های انجام کار (to-do lists) و وظایف درون چت‌های گروهی نیز پشتیبانی می‌شود، و همه می‌توانند در آن دخیل شده و وظایف جدید را بیافزایند، آنها را تخصیص دهند، و و وقتی تکمیل شدند آنها را چک کنند. پیامهای چتها نیز می‌توانند به طور فوری به یک وظیفه تبدیل شوند، مثلا افزودن چیزها برای لیستهای خرید...
 
قابلیت‌های شخصی تیمز هم‌اینک، و با یک اکانت رایگان، قابل دسترسی شده‌اند، و به زودی قابلیت نظرسنجی نیز به قابلیت‌های فعلی افزوده خواهد شد.
 
کد مطلب: 64999
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام