۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳

تلاش سامسونگ برای جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل جدید

ایتنا- برخی از افشاگری‌ها خبر از آن دارند که سامسونگ تصمیم دارد تا در آینده سیستم عامل Fuchsia OS را در سری میان رده‌های گلکسی جایگزین سیستم عامل اندروید کند.
تلاش سامسونگ برای جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل جدید
برخی از افشاگری‌های منتشره در سایت ها و رسانه‌ها خبر از آن دارند که شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا در آینده، سیستم عامل Fuchsia OS را در سری میان رده‌های گلکسی جایگزین سیستم عامل مشهور اندروید کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی rprna، شرکت گوگل از سال 2016 تا به امروز در تلاش است تا سیستم عامل متن باز دیگری به نام Fuchsia OS را به بازار عرضه کند. اگرچه گوگل مسئولیت ساخت این سیستم عامل را بر عهده دارد اما این امر الزاما به معنای شباهت آن به سیستم عامل محبوب اندروید نیست.
 
گزارش‌های به دست آمده از گوگل حاکی از آن است که سیستم عامل Fuchsia OS می‌تواند روی چندین گجت مختلف از قبیل تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، دستگاه‌های مجهز به فناوری پوشیدنی، کامپیوترها و دستگاه‌های اینترنت اشیا اجرا شود.
با این حال، از آنجایی که مراحل تحقیق و توسعه این سیستم عامل هنوز تمام نشده است، گوگل ترجیح داده است تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه افشا نکند.
 
اخیرا گزارش‌های بیشتری که در اینترنت منتشر شده است نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ کد‌های جدید سیستم F2FS (Flash Friendly File System) را ثبت کرده است و بنابراین سعی دارد تا در مراحل توسعه Fuchsia OS مشارکت داشته باشد.
سیستم F2FS که توسط سامسونگ ایجاد شده است، سیستم جایگزینی است که برای مدیریت فایل‌ها در دستگاه‌های ذخیره ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
 
علاوه بر اینها، به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ بتدریج برای استفاده از سیستم عامل جدید گوگل آماده می‌شود و قصد دارد تا آن را همراه با تلفن‌های همراه هوشمند میان رده‌های گلکسی عرضه کند.
گزارش‌های به دست آمده از یک افشاگر مشهور نشان می‌دهد که سامسونگ به احتمال بسیار زیاد در آینده از Fuchsia OS استفاده خواهد کرد.
 
گفتنی است در حال حاضر دستگاه‌های گلکسی از رابط کاربری One UI سامسونگ استفاده می‌کنند که بر مبنای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است.
اگر اطلاعات ارائه شده در این گزارش‌ها درست باشند، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که دستگاه‌های آینده سری گلکسی به دلیل تمایل بسیار زیاد سامسونگ در شرکت در فرایند توسعه Fuchsia OS از این سیستم عامل بهره‌مند خواهند شد.
 
با همه اینها، در حال حاضر به صورت صد در صد نمی‌توان استفاده سامسونگ از سیستم عامل Fuchsia OS را تایید یا رد کرد. با این حال احتمال دارد که پس از کنفرانس I/O گوگل در این رابطه چیزهایی بشنویم.
کد مطلب: 64982
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام