۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

تغییر بزرگ اعلان‌ها و ویجت‌ها در اندروید 12

ایتنا- تصاویر جدیدی از اندروید 12 منتشر شده است که نشان دهنده تغییرات بصری زیاد این سیستم عامل نسبت به نسخه‌های قبلی آن است.
تغییر بزرگ اعلان‌ها و ویجت‌ها در اندروید 12
به تازگی تصاویر جدیدی از سیستم عامل اندروید نسخه 12 منتشر شده است که نشان دهنده تغییرات بصری زیاد این سیستم عامل نسبت به نسخه‌های قبلی آن است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، قبلا گفته شده بود که کمپانی گوگل در کنفرانس I/O سال جاری اندروید 12 را به کاربران معرفی خواهد کرد.، سیستم عامل که کاربران در انتظارن معرفی و عرضه آن هستند.
اما اکنون افشاگری‌های انجام شده در رابطه با اندروید نسخه 12 حاکی از آن است که ویژگی‌های بصری این سیستم عامل نسبت به آنچه پیش از این تصور می‌شود، تغییرات زیادی خواهد داشت به صورتی که متفاوت از قبل خواهد بود.
 
در تصاویر جدیدی که از رابط کاربری اندروید 12 افشا شده است، می‌توان مشاهده کرد که اندروید 12 احتمالا بخش اعلانات را تقسیم‌بندی خواهد کرد، و همچنین در قسمت لاک اسکرین نیز پنجره کوچکی برای پیش نمایش تعداد پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته طراحی شده است.
علاوه بر این موارد، دکمه‌ها و ویجت‌های جدیدی نیز برای نمایش امکانات تازه مانند ساعت و آب و هوا به این سیستم عامل افزوده شده است.
 
 
به نظر کارشناسان نرم‌افزار، افشای این تصاویر، اطلاعات زیادی را در رابطه با بینش جدید نسبت به تغییرات بصری اندروید 12 به ما ارائه می‌کند، به عنوان مثال، افکت‌های تصویری این سیستم عامل نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر زیادی کرده است و کادر بندی آن نیز بهینه‌تر شده است.
 
به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد تا این تغییرات را به منظور جلب رضایت توسعه دهندگان و نیز تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سوم شخص تلفن‌های همراه هوشمند به این سیستم عامل وارد کند.
 
با این همه، انتظار می‌رود که اندروید نسخه 12 پس از رونمایی برای گوشی همراه هوشمند پیکسل 6 عرضه شود.
برخی گفته‌ها حاکی از آن است که طراحی این همراه هوشمند در نوع خود بسیار جدید است و دوربین در نظر گرفته شده برای آن تمام پهنای این تلفن را پر خواهد کرد، ضمن اینکه در بدنه آن از سه رنگ متفاوت نیز استفاده شده است.
 
کد مطلب: 64978
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام