۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
رپرتاژ آگهی

بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان

این روزها انواع اپلیکیشن‌ها برای آموزش زبان انگلیسی در دسترس شما قرار دارند که به وسیله آن‌ها با کمترین هزینه می‌توانید انگلیسی و هر زبان دلخواه خود را یاد بگیرید. در این مطلب به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان موجود در کشور می‌پردازیم.
بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




امروزه یادگیری زبان انگلیسی مثل گذشته سخت و پرهزینه نیست؛ تکنولوژی ابزارهای مختلفی را در دسترس همه افراد قرار داده که به کمک آن می‌توانند هر زمان و مکانی که اراده کنند بدون نیاز به حضور در کلاس خاصی، زبان انگلیسی را به شکل حرفه‌ای یاد بگیرند. این روزها انواع اپلیکیشن‌ها برای آموزش زبان انگلیسی در دسترس شما قرار دارند که به وسیله آن‌ها با کمترین هزینه می‌توانید انگلیسی و هر زبان دلخواه خود را یاد بگیرید. در این مطلب به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان موجود در کشور می‌پردازیم.

دلیل محبوبیت اپلیکیشن‌های آموزش انگلیسی و سایر زبان‌ها چیست؟
این اپلیکیشن‌ها با تکیه بر جنبه‌های شاد و سرگرم کننده آموزش زبان، بدون استرس کلمات جدید و قواعد زبان را به شما آموزش می‌دهند. این فضای مفرح و دوست داشتنی سبب شده، حتی آن‌ها که از یادگیری زبان گریزان بودند هم به فراگیری آن علاقه‌مند شوند. یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن محدودیت سنی ندارد و برای همه افراد با گروه‌های سنی مختلف اپلیکیشن‌های ویژه‌ای طراحی شده که می‌توانند بر حسب نیاز آن‌ها را نصب و راه اندازی کنند. در حال حاضر اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید به دلیل تعداد بیشتر کاربران این نوع گوشی‌ها، تعداد نصب و استفاده بالاتری نسبت به اپلیکیشن‌های IOS دارند.
این روزها حتی مدارس و دانشگاه‌ها هم از اپلیکیشن‌های آموزشی به عنوان ابزار تکمیلی یادگیری استفاده می‌کنند و هر کدام ابزارهای تخصصی خاص خود را راه اندازی کرده‌اند.

پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان کدام‌ها هستند؟
تنوع این اپلیکیشن‌ها و طراحی ویژه برای گروه‌های سنی مختلف، کار انتخاب بهترین‌ها را دشوار کرده است. در حال حاضر مهم‌ترین ملاک تعداد نصب اپلیکیشن‌ها و میزان رضایتی است که کاربران از استفاده آن‌ها دارند. لازم است به این نکته اشاره کنیم که اپلکیشن هایی که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان هستند تنها به انگلیسی محدود نیستند؛ شما می‌توانید در صورت تمایل به یادگیری سایر زبان‌ها با یک جستجوی ساده بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان فرانسوی یا بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی را هم پیدا کنید و مراحل یادگیری زبان دوم را آغاز کنید. در اینجا به چند اپلیکیشن پرطرفدار آموزش زبان به ویژه انگلیسی که وب‌سایت زینسی در اختیار کاربران قرار داده است اشاره می‌کنیم.
 

Learn English Sentence Master Pro
یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی  Learn English Sentence Master Pro است که روش خاصی برای آموزش بکار می‌برد و بسیار جذاب و کاربردی است. شما در بازی کلمات به هم‌ریخته علاوه بر اینکه ذهن خود را به چالش می‌کشید، با کلمات جدید آشنا شده و جمله سازی خود را هم تقویت می‌کنید. در این اپلیکیشن بخشی برای یادگیری ضرب المثل‌ها اختصاص داده شده که بسیار جذاب و هیجان انگیز است. این اپلیکیشن برای تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS قابل استفاده است و یکی از نقاط قوت آن رایگان بودن است که امکان دسترسی به فرصت‌های آموزشی برابر را برای همه فراهم آورده است.

BBC Learning English
این اپلیکیشن تعداد زیادی از دروس مختلف را یکجا گردآوری کرده و به کمک آزمون‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که سطح زبان انگلیسی خود را مشخص کنید. فیلم‌های مختلفی با زیرنویس در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته که به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های محبوب شبکه بی بی سی را با هدف یادگیری زبان انگلیسی نگاه کنید. چه چیزی بهتر از اینکه برنامه‌های بی بی سی را روی گوشی همراه خود ببینید و در عین حال زبان انگلیسی‌تان را هم تقویت کنید. درس‌ها کوتاه هستند و بیش از 2 تا 6 دقیقه از وقت شما را نمی‌گیرند به این ترتیب در هر فرصتی مثل صف مترو یا اوقات استراحت کاری می‌توانید انگلیسی یاد بگیرید و سطح زبان خود را ارتقا دهید.

FluentU
این نرم افزار رویکرد اختصاصی خود را برای آموزش زبان انگلیسی بکار می‌برد. فیلم‌های شبکه اجتماعی محبوب یوتیوب به همراه زیرنویس در این اپ گردآوری شده که به شما کمک می‌کند با شنیدن زبان انگلیسی، درک خود را از آن تقویت کنید. علاوه بر انگلیسی با نصب این اپلیکیشن می‌توانید چند زبان دیگر را هم یاد بگیرید، طول فیلم‌ها بیش از یک یا دو دقیقه نیست که استفاده از آن را بسیار جذاب کرده است. آن‌ها که طرفدار یوتیوب هستند و همیشه ویدئوهای آن را نگاه می‌کنند قطعا یادگیری زبان با این اپلیکیشن را خیلی دوست خواهند داشت.
 

Hello English
Hello English محیط و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که یادگیری زبان را بسیار دلپذیر می‌کند. شما در این اپلیکیشن می‌توانید علاوه بر انگلیسی 22 زبان دیگر را هم از سطح مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید. این خودآموز یادگیری زبان درس‌های مختلف گرامر، اسپیکینگ و گسترش دامنه واژگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنید، پس از مدت کوتاهی تغییر سطح زبان انگلیسی خود را احساس خواهید کرد. این اپلیکیشن با رتبه بندی افراد، انگیزه شما برای یادگیری را چند برابر می‌کند و هیجانتان را برای یادگیری روزانه دروس افزایش می‌دهد. یکی از مزایای این اپلیکیشن آن است که می‌توانید به صورت آفلاین هم از هلو انگلیش استفاده کنید.
نصب اپلیکیشن به تنهایی کافی نیست؛ برای اینکه بتوانید سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببرید باید خودآموزی را جدی بگیری و یک برنامه منظم یادگیری زبان داشته باشید. بهتر است ساعت‌های مشخصی از روز را به یادگیری اختصاص دهید و به فراگیری متعهد باشید، در غیر اینصورت روند آموزش شما کند پیش می‌رود. برای اینکه آموزش شما به بهترین کیفیت انجام شود، سعی کنید اپلیکیشن‌های محبوب و باکیفیت را از سایت‌ها و مراکز معتبر تهیه کنید. اپلیکیشن‌های موجود در سایت زینسی همگی کنترل شده و نسخه کامل هستند که با تهیه آن‌ها می‌توانید نخستین گام برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را بردارید.
 
 
کد مطلب: 64969
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام