کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزوده شدن بخش جدیدی برای نمایش ضمیر انتخابی کاربر در پروفایل اینستاگرام

thenextweb.com , 27 ارديبهشت 1400 ساعت 11:22

ایتنا- اینستاگرام از این پس به کاربران اجازه می‌دهد که ضمایری که مایل هستند با آنها مورد خطاب قرار بگیرند را برای نمایش در جلوی نامشان از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنند.


اینستاگرام از این پس به کاربران اجازه می‌دهد که ضمایری که مایل هستند با آنها مورد خطاب قرار بگیرند را برای نمایش در جلوی نامشان از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از thenextweb، اینستاگرام به تازگی بخش جدیدی را برای نمایش ضمایر مورد علاقه کاربران به پروفایل آنها افزوده است. پیش از این کاربران تنها می‌توانستند این ضمایر را در  بیو یا نام خود بگنجانند و بخش خاصی برای آنها در نظر گرفته نشده بود.
 
اینستاگرام اظهار داشته است که این قابلیت در حال حاضر برای کاربران برخی از کشورها فعال شده است و البته نام این کشورها را بیان نکرده است. در صورت فعال شدن این قابلیت شما می‌توانید را رفتن به بخش Edit Profile و Pronouns چهار ضمیر را برای خود انتخاب کنید. پس از ذخیره این تغییرات، ضمایر انتخابی جلو نام شما قرار می‌گیرند.
 

 
 
در این قابلیت جدید شما امکان تایپ ندارید و می‌بایست ضمیر مورد علاقه تان را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید.  شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که تنها فالوورهای شما این ضمایر را مشاهده کنند. اینستاگرام اظهار داشته است که عدم نمایش ضمایر برای کسانی که پیج شخص را فالو نمی کنند به صورت پیشفرض برای کاربران زیر 18 سال فعال خواهد بود.
 
البته اینستاگرام اندکی دیر به فکر عرضه این قابلیت افتاده است و شبکه‌های اجتماعی دیگر مظیر فیس بوک پیش از این نیز امکان انتخاب ضمیر را در پروفایل افراد گنجانده بودند. این قابلیت رفته رفته برای تمامی کاربران اینستاگرام در سراسر جهان فعال خواهد شد و اگر ضمیر مورد علاقه افراد در فهرست انتخابی نباشد می‌توانند با ارسال درخواست از اینستاگرام بخواهند که ضمیر انتخابی آنها را به فهرست خود بیفزاید.
 


کد مطلب: 64955

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64955/افزوده-شدن-بخش-جدیدی-نمایش-ضمیر-انتخابی-کاربر-پروفایل-اینستاگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir