۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹

برنامه‌ای که ثروت ایلان ماسک را ۲۰ میلیارد دلار کاهش داد!

ایتنا - بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا از زمان حضور در برنامه زنده "Saturday Night Live" به عنوان مجری مهمان که شنبه گذشته پخش شد، بیش از ۲۰ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.
برنامه‌ای که ثروت ایلان ماسک را ۲۰ میلیارد دلار کاهش داد!

ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا، از زمان حضور در برنامه زنده "Saturday Night Live" به عنوان مجری مهمان که شنبه گذشته پخش شد، بیش از 20 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.

به گزارش ایتنا از تسنیم، طبق اطلاعات پیگیری شده توسط مجله فوربسForbes ، ثروت خالص این تاجر از 166 میلیارد دلار به 145.5 میلیارد دلار کاهش یافته است چرا که ارزش سهام تسلا طی هفته گذشته حدود 15 درصد کاهش یافت.

با این وجود، هنوز ایلان ماسک سومین فرد ثروتمند جهان است.

این میلیاردر عجیب و غریب که به ثروتمندترین مجری این برنامه تبدیل شد، در اولین برنامه کمدی خود فاش کرد که "اولین شخصی است که با بیماری سندرم آسپرگر میزبان این برنامه بوده است یا حداقل اولین نفری است که به آن اعتراف کرده است.

این کارآفرین همچنین در مورد آخرین تحولات جنجالی درباره ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و دوج‌کوین اشاره و تاکید کرد که ارز دوم یعنی دوج‌کوین "کلاه برداری" است.

ماسک قبلاً این ارز دیجیتال را به صورت عمومی تبلیغ کرده بود و قیمت آن را به بالاترین سطح رسانده بود.

نظراتی که در زمان حضور ماسک در این نمایش مطرح شد به شدت روی بازار ارز دیجیتال تأثیر گذاشت و دوج کوین طی 24 ساعت بیش از 30 درصد افت کرد.

چند روز بعد، ماسک اعلام کرد تسلا پذیرش بیت کوین برای خرید وسایل نقلیه یا فروش ارز رمزنگاری شده را تا زمان تبدیل زغال سنگ یا سوخت های فسیلی به "انرژی پایدارتر" برای استخراج بیت کوین، متوقف می کند.

این خبر قیمت بیت کوین را با سقوط 17 درصدی مواجه کرد و آن را به زیر 50 هزار دلار در این هفته رساند.

گزارش شده است که آخرین اقدامات ماسک باعث سردرگمی سرمایه گذاران شده و نوسانات بیشتری را برای سهام تسلا بوجود آورده است.
کد مطلب: 64948
برچسب ها: ایلان ماسک تسلا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام